#assholeparents

Er det mulig... Lurer på om de hadde syntes det var kult om noen tok bilde av dem når de er opprørt, og publiserte det på nett. Ærlig talt!

Skjønar ikkje kva slags underholdningsverdi dei ser i dette... :(

Jeg skjønner det bare ikke jeg, hadde foreldrene likt om noen tok bilder av de når de var sure?

Det er bare tragisk!

Helt på tryne! Skulle likt å se foreldrenes reaksjoner om noen hadde lagt ut pinlige bilder av dem.. Er så lei av utlevering av barn som skal sverte barna.

årh så unødvendig, ser ikke vitsen i dette altså! når vi var små drev farmor og alltid fant frem cameraet når vi var sure/lei oss, og skulle ta bilde av oss for å vise hvordan vi så ut..... syns det var fælt nok! stakkars barn som havner ut slik at alle får se -.-

Helt på tryne! Skulle likt å se foreldrenes reaksjoner om noen hadde lagt ut pinlige bilder av dem.. Er så lei av utlevering av barn som skal sverte barna.
får starte ny trend når barna får mobiler, å legge ut bilder av foreldrene på insta :P haha huff!

får starte ny trend når barna får mobiler, å legge ut bilder av foreldrene på insta :P haha huff!
Jepp ;)

Samme med disse foreldrene som skal ta igjen når de har oppdaget at barna har mobbet andre. Typ bilde av ungen som står med en plakat hvor det står beskrevet at ungen har mobbet en annen osv. Forkastelig.

Jepp ;)

Samme med disse foreldrene som skal ta igjen når de har oppdaget at barna har mobbet andre. Typ bilde av ungen som står med en plakat hvor det står beskrevet at ungen har mobbet en annen osv. Forkastelig.
årh jeg skjønner virkelig ikke poenget -.-!!! huff, slik blir ikke vi heldigvis!

Back
Topp