Ass. Befruktning

Twilight

Forumet er livet
Er vi mange i februar som ble gravid med dette?
Tar dere progesteron enda?
Jeg er strax i uke 8 og slutter med lutinus nå, er skremmende synes jeg.

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

Hei SeLmA *vinker til* ;)
Det er en god del her inne som har fått hjelp har jeg funnet ut :)

Tar Utrogestan enda, skal ta det til uke 10 - dritlei de, men kommer sikkert til å være redd for å slutte med de når tiden kommer :P

Har du vært på ul så langt eller? :)

Jepp :-) jeg gikk på crinone til jeg hadde vært på ul å sett bankende hjerte :-) da fikk jeg beskjed med å stoppe. Var 6+2 da :-) syns også det var skummelt, men nå er det nesten 2 uker siden og alt bra enda (som jeg vet da ) :-)

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Jepp :-) jeg gikk på crinone til jeg hadde vært på ul å sett bankende hjerte :-) da fikk jeg beskjed med å stoppe. Var 6+2 da :-) syns også det var skummelt, men nå er det nesten 2 uker siden og alt bra enda (som jeg vet da ) :-)

Nr 2 på vei <3 13 februar <3
Så bra :) skal ikke ta de nå. Håper alt ordner seg

Jenta mi født 17.07.07❤

Hei SeLmA *vinker til* ;)
Det er en god del her inne som har fått hjelp har jeg funnet ut :)

Tar Utrogestan enda, skal ta det til uke 10 - dritlei de, men kommer sikkert til å være redd for å slutte med de når tiden kommer :P

Har du vært på ul så langt eller? :)
Er det noe ala progesteron?
Brukte crinone begge de andre gangene. Nå ble det lutinus. Synes de var mye bedre

Jenta mi født 17.07.07❤

Her også ;-) Jeg er såååå lei alle pillene jeg!! Gleder meg til å bli ferdig med de. :-) Er ferdig til helgen ;-) Jeg tar også utrogestan,er progesteron støtte det også! Skikkelig klin syns jeg,små kuler som må dyttes oppi med bare fingeren....

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Back
Topp