Asosial i helgen...

Bruker552mar

Forumet er livet
Har vært litt asosial i helgen, men har da tittet innom dere litt [:)]

Har skrubbet hele huset til jul, bakt masse brød + kaker pga. 2 selskaper på søndag.. Hatt folk og ryddet og vasket etter de (2 selskaper!).. Fått opp seng og stellebord til lillegull.. Ryddet i en del skap... Handlet inn nesten alle julegavene + pakket dem inn... Ordnet julekortene... Hmmm, og sikkert enda litt mer som jeg ikke kommer på i farten... STOLT NÅ JA!!! [:D]

Så nå skal jeg sove bittelitt før kontroll hos jordmor ([:'(]) om en stund... Så håper jeg å få sendt de fleste julegavene + julekortene avgårde idag, og få handlet inn bag og sånne småting... OG ikke minst pynte pepperkakehus med storebror i ettermiddag [:D]

Du verden til TurboLaila da gitt[:D] Da er vel alt klart til den lille skal komme eller...??[;)][:)]

ORIGINAL: Kurtine

Du verden til TurboLaila da gitt[:D] Da er vel alt klart til den lille skal komme eller...??[;)][:)]

Det får man si![:D] Jeg er skikkelig imponert!
Har rydda og vaska og ordna jeg også, så nå er alt klart. Pynta nesten ferdig til jul, og greier! Egentlig er jo ikke det lov før lille julaften, men i år er det unntakstilstand

ORIGINAL: goldpen

Har rydda og vaska og ordna jeg også, så nå er alt klart. Pynta nesten ferdig til jul, og greier! Egentlig er jo ikke det lov før lille julaften, men i år er det unntakstilstand

Ja det er jeg sååå enig i ! Sambo ønsker nok gjerne å holde fast ved at vi ikke pynter enda..meeeeeen da har han ikke tatt med i betraktning hun som går hjemmeog gleder seg til juuuuuuul[:D]

ORIGINAL: goldpen

Ja det er jeg sååå enig i ! Sambo ønsker nok gjerne å holde fast ved at vi ikke pynter enda..meeeeeen da har han ikke tatt med i betraktning hun som går hjemmeog gleder seg til juuuuuuul[:D]

Hihi, nemlig! Har til og med satt frem juletreet (plastutgave i år, i tilfelle babyen er allergisk) som vi kjøpte i går. Og det lukter appelsin med nellikspiker og pepperkaker her. I CD-spillern snurrer "Christmas with the ratpack" (Anbefales! Skikkelig god gammeldags juleplate med Sinatra og gjengen! ) Går bare her og synger med[:)]

Eneste som bekymrer meg nå, er at min kjære skal gjøre et intervju i Trondheim onsdag kveld, og tenk om jeg føder da!!![:o] Han har en som kan være backup for ham hvis noe begynner å røre på seg da, så vi får satse på at det ikke blir plutselig uanmeldt styrtfødsel akkurat den kvelden[:D]

Tror at det er et snev av redebygging som har slått meg her ja [:D]

(Nei- det er ikke det egentlig.. Fikk jo gubben hjem i helga, etter 5 uker på sjøen.. Og kan jo ikke ha noe "hankypanky" før alt er klart i tilfelle vi skulle klare å sette igang noe her, så må skynde meg... [:D]) Men hyyysj- det er en hemmelighet da... [:)]

Back
Topp