Asle 6 måneder *bilderas*

Volven

Cute but psycho! Things even out..
September 2012
Da var den lille go'klumpen min blitt 6 mnd :D:D
Kan ikke fatte og forstå hvor det siste halvåret har blitt av o_O
Tiden går så altfor fort!

Tidlig en morgen i januar 2012

Test.jpg

3 uker før fødselen

8 mnd på vei.JPG

1 uke gammel. Solbrun og fin, stakkars.

1 uke.JPG

2 uker

2 uker.jpg

3 uker.

3 uker.JPG

2 mnd gammel teddybjørn.

2 mnd.JPG

3 mnd.

3 mnd.JPG

4 mnd.

4 mnd.JPG

5 mnd.

5 mnd.jpg

Vedlegg

• Uke 19.jpg
    Uke 19.jpg
    88,9 KB · Visninger: 32
Og her er den lille dukkemannen min 6 måneder gammel :D

6 mnd.jpg

Nyyyyydelige Asle:-) :talk017
Tiden går kjempefor :bunny

Jeg skulle egentlig lage en sånn tråd når Anette ble fem måneder 22. februar, får lage en etter vi har vært på helsestasjonen:-)

Så fin 6måndling :)

å herreminthatt han er SÅ nydelig!!! :rolleyes: Kommer til å knuse mange jentehjerter den den karn ;)
Han er bra lik seg selv fra nyfødt til 6 måneder da :)

Det blir nok en populær gutt ja:-):-)

Takk, jenter! :D Ganske så stolt mamma her ja :D (som om jeg laget ham selv med modelleire ;):p hahaha)

Du får snart sjansen til å lage 6 månederstråd du også, sukkersnusk :eek:;) Tiden flyr!! o_O

Syns han har vært ganske så lik seg hele veien jeg også, Marian87. Bare blitt litt rundere og blekere :p;):rolleyes:

Skjønner godt du er stolt ja:-)

Tusen takk! :D Mammahjertet mitt svulmer :love017

Et nydelig barn!:)
Og for en nett mage du hadde tre uker før fødselen da. :)

Takk! :D Ble heldigvis ikke så voldsomt stor, men plenty stor nok likevel, syns jeg ;):) Men så var han ikke så store enden han som lå inni heller (3375g og 50cm), så det var helt greit :)

Takk! :D Ble heldigvis ikke så voldsomt stor, men plenty stor nok likevel, syns jeg ;):) Men så var han ikke så store enden han som lå inni heller (3375g og 50cm), så det var helt greit :)
Jeg blei svææær og snuppa var omtrent like stor som Asle:p:eek:

Syns du så mindre ut enn meg. Vesla kom i uke 37 og var bare litt over 2000gr, så jeg skjønner ikke hvorfor så stor mage! :p

Så utrolig skjønn han Asle er<3 Du har en kjempevakker gutt :love7 Gartulerer så mye med 6 måneder :cool05 :dance011 :dance008

Syns du så mindre ut enn meg. Vesla kom i uke 37 og var bare litt over 2000gr, så jeg skjønner ikke hvorfor så stor mage! :p

Kan hende svaret er så enkelt som at du hadde litt mye fostervann ;) ..eller at jeg hadde litt lite.
Ikke store jenta da, selv om det bare var 3 uker før termin.

Kan hende svaret er så enkelt som at du hadde litt mye fostervann ;) ..eller at jeg hadde litt lite.
Ikke store jenta da, selv om det bare var 3 uker før termin.
Nei, hun var mindre enn hun skulle vært, men med en matlyst uten like tok hun fort igjen de kiloene hun manglet.;)

Back
Topp