Aslak kryper i trapper :D

Klatten

Forumet er livet
Det var en luring som sa at i stedet for å gjøre trapper til noe skummelt burde man lære barna å krype opp og ned. Dette kan visstnok forhindre stygge fallulykker. Uansett; Aslak lærte det på null og nix så nå er det morsomste i verden å krype opp og ned trappene [&:] Tror han syns det er temmelig mye morsommere enn hva jeg syns! [:D][8D]

Så flink han er [:D] Ser for meg at Klattemamman får masse trim nå, opp og ned trappen [:D]
Solan har bare fått prøve en gang, men skjønner nå at jeg må sette han i trening [8D]

ORIGINAL: overasket

Så flink han er [:D] Ser for meg at Klattemamman får masse trim nå, opp og ned trappen [:D]
Solan har bare fått prøve en gang, men skjønner nå at jeg må sette han i trening [8D]

Veldig morro og han lærte det ALTFOR fort [:D]

VELDIG nyttig med trimmen forresten siden jeg sitter og tygger bursdagskake kl. 10.00 om morgenen [:D]
Skulle vente til lunsj, men hmmmmm.. d gikk ikke. Haha!

mmmmmmmmmmmmm kake, det vil jeg også ha [:D]
Det er sånn man skal feire bursdag, masse kake og så er du atpåtil så heldig å ha en personlig trener til de evt konsekvensene [;)]

hum dobelt opp [8D]

ORIGINAL: overasket

mmmmmmmmmmmmm kake, det vil jeg også ha [:D]
Det er sånn man skal feire bursdag, masse kake [:D] og så er du atpåtil så heldig å ha en personlig trener til de evt konsekvensene [;)]

Hahahahhahahahaha :D
Kom å få kake!

Kommer så fort jeg kan [:D]

Testet trappene med mini her for ei god stund tilbake og helsesøster ble helt i hundre når jeg sa det. Var visst superduper trening[:)]

Så flink klattelatten er :-) har det sikkert fra klattemor [:D][:D]

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

Så flink klattelatten er :-) har det sikkert fra klattemor [:D][:D]

Hahahahahaha - ja jeg er også ganske flink i trapper [:D][:D][:D]

Huhei som det går! Snuppa her fant også ut at hu kunne krabbe opp trapper i dag og var ikke noe særlig stolt av seg selv [8D] Men krabber Klattegutten NED trapp også? Tørr nemlig ikke slippe snuppa ned, for hu veit virkelig ikke sitt eget beste [&:][8D][:-] 

Back
Topp