Asko xxl oppvaskmaskin erfaringer?

Renate_85

Glad i forumet
Noen som har denne modellen ASKO D5155XXLW og kan si om de er fornøyd eller ikke.
http://www.asko.org/kjokken/oppvaskmaskin/asko-d5155xxlw/

vi har denne og jeg er sååå fornøgd!!

vi har hatt den i to år og den er bare helt genial assa!

får plass til ultramye oppvask, og det blir jo en del når man har barn [:D]

det at det er 3 hyller gjør at du får plass til MASSE! OG det er jo egen plass til lasagn forma [:D][:D][:D]

omtrent alle som er her og ser den inni (jeg pleier ikke å vise den frem assa, men ofte vil jo folk hjelpe til med oppvask [8D] ) blir skikkelig overraska over plassen [:D]

og når jeg er hos andre og vil hjelpe til etter middagen og ser de vanlige vaskemaskinene, tenker jeg : for noe dritt [8D]

så løp å kjøp [:D]

Leste et annet sted at det ofte ble såperester igjen på tinga i maskinen, har du merket noe til det?

Er virkelig oppvaska helt 100% tørr når den er ferdig slik den lover?

Tusen takk for svar[:D]

Vi har hatt vår i halvannet år og er superfornøyde. Jeg har mye tupperware så det er ofte mye plast i maskinen og da syns jeg ikke den tørker like godt. Men etter at jeg begynte å bruke glansemiddel så tørker den MYE bedre!! Elsker den gode plassen i maskinen!

Men er den større enn andre oppvaskmaskiner i høyde. Har bare en benkhøyde på 88 cm og da ser det ut som den akkurat ikke går under der i følge målene. Trodde den ikke var noe større enn andre oppvaskmaskiner

sliter ikke med såperester, men oppvasken er ikke helt tørr nei [&o]

men hjelper på med sun glansemiddel som skrevet over [:)]

litt usikker ang den høyde greia.. lurer på om det ikke var slik at man kunne justere den kanskje...?

huff nei vet ikke jeg [8D][:D][:D]

Back
Topp