Askim, Spydeberg og Omegn

Linka

Gift med forumet
Hei alle sammen !!

Jeg er en jente på 25 år som er bosatt i Askim. Har bodd her i ca 1 år, men kjenner ingen enda. Det er veldig kjedelig å gå gravid alene og lurer derfor på om det er noen på dette forum som kommer fra omegn..

Jeg har en sønn på 2 år og er 12 uker på vei med nr to (termin 24,12,05 ). Hadde vært koselig og hatt noen å prate med og dele erfaringer med.

Lykke til alle sammen med prøving, graviditet og fødsler....

Klem fra meg
 
Hei på deg...
Mener jeg har svart deg før og!?[&:]
Bor ikke helt i omegn,men bor i Rygge.Er jo ikke så langt unna...
Når var sønnen din 2 år?Jeg har ei jente som fyller 3 år i Oktober.
Ville jo vært koslig å kunne holde kontakt da![:)]
Jeg har termin 15.Januar,så henger jo litt etter deg da...
Men er vel "fare" for at denna tassen kommer før det,akkurat som søskna!
Når kom sønnen din i forhold til termin?
 
Hei star 83.
Har pratet med deg i et annet forum.
Sønnen min ble to den 21,05,05. Han ble født 10 dager etter termin.
Hadde vært kos om vi holdt kontakr ja. Er ikke så mange jeg kjenner som har barn, eller er gravide.
Klem
 
Okey...er ca 7mnd imellom eldste her og din tass da![;)]
Er jo en kjempe herlig alder de er inne i...
Har du sønnen din hjemme,eller er han i barnehage!?
Jobber du kanskje!? Om vi får til,kunne vi jo kanskje møttes en gang da...
Jeg har desverre ikke bil,så er ikke sånn ille mobil![&:]
Har du bil? Hvor bodde før Askim!?
 
Hei igjen star.
Jeg syntes det er kjempe når de er i den alderen, men trassen er her. Tro meg.
Sønnen min er hjemme hos mamma`n min. Vi leier i kjellere`n hos dem. Har kjøpt oss leilighet / hus i rekkehus, men det er ikke ferdig før 01,07,06. Det er kjempe greit å bo så nærme foreldrene mine da. Mamma er hjemmeværende så hu har Christian når jeg er på jobb. Til høsten skal hu ta han med i åpen barnehage. Hu må være der selv, men det koster ikke noe. Da kan han leke med andre barn og kose seg.
Jobber på Bowling 1 Moss ( ligger på høyda i rygge ) , men vet ikke hvor lenge jeg holder ut. Lukta av pommes frites kokeren tar livet av meg. Er kvalm og uvel hele tiden og det orker jeg ikke.
Jeg har bil så jeg kan godt ta meg en tur til moss vet du. Samboeren min jobber også på samme sted så jeg kommer til å kjøre han på jobb en gang i blandt.
Hadde vært kjempe koslig og skaffet seg venner og noen å prate med i nærheten. Jobber jo der oppe så det er ikke så langt unna.

Før jeg flyttet til Askim bodde jeg ca 1 år på Jessheim og 2 år på kløfta.

Jobber du eller er du hjemme?? Er du fra moss eller flyttet dit??

Håper vi snakkes igjen snart.
Klem
 
Hei,hallo...
Jobber jo rett oppi her du da![;)]
Jeg bor på Øreåsen(bakover ved Bajazzo der).
Uff,skjønner at du har problemer med den lukta og slik der ja.Akkuarat sånn jeg hadde det da jeg var i jobb og...Jobba nede på Matbiten i Moss,og var sykemeldt ca 6 uker-til kvalmen var over.Og da jeg kom tilbake på jobb igjen,så var det rett på igjen![&:]
Så sjefen min syns det var bedre at jeg forholdt meg sykemeldt...Under permisjon min,ble stedet solgt-og like før perm var over gikk de konkurs.Var da gravid igjen,og fikk ingen ny jobb! Men det har vært greit det,har kosa meg masse sammen med barna hjemme jeg...
Jeg er opprinnelig fra Rygge(Halmstad),så holder meg litt i traktene!
Jobber samboeren din på Bowling1 han og!?Eller et annet sted her nede?[8|]
Ville jo vært kos å treffes da,passer jo greit om du blir sykemeldt eller slik da...
Har du forresten jobba der oppe lenge?
 
Ja, da bor du veldig nærme. amboeren min er mekaniker på Bowling 1 så vi jobber på samme sted, men ikke med samme ting. Har jobbet i moss siden 01.07.04 så det er snart et år. Jobbet først på bowling 1 strømmen i 3 år og jessheim i ca 6 mnder. Hadde svangerskapspermisjon i mellom strømmen og jessheim. Bowling 1 er en stor kjede så alle avdelingene er på en måte en del av et stort firma.
Ska til legen til fredag så da får jeg se hva som skjer. Skal også på dragebåtfestivalen på fredag. Moro og se alle drikke og ikke jeg. Men slike ting ofrer jeg gjerne for nurket mitt.
Hvis du ser opptoget kan du se etter meg der. Jeg skal kjøre smartbilen til Bowling 1.

Klem
 
Back
Topp