Er det ett fint og barnevennlig sted og bo? [:)] Vurderer å kansje kjøpe hus der, men kjenner ikke til stedet så godt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~lill~
Jeg likte meg ikke der, overhodet.
Bedre i Skiptvet... Billigere også:)
ORIGINAL: *Smurfen*
Vi stortrives i skiptvet [:D] Bonus at det er en billig kommune å bo i[:D]0 einendomskatt, det har de i Askim.
Askim er jo koselig, men jeg synes Skiptvet er bedre.. Og hvis man vil til Skiptvet, så er det kort vei.
Skiptvet ligger så og si midt i østfold.. Ikke så lang vei til Sarspsborg, askim, mysen, spydeberg og moss..
Det er et koselig miljø i Askim. De er hyggelige over alt, og man føler at man kan skli inn, og ikke føle seg utenfor selv om man ikke er oppvokst der. Vi er innflyttere selv. Bodd der i 6 år..
ORIGINAL: UngMammaTilSnart4Små
Vi stortrives i skiptvet [:D] Bonus at det er en billig kommune å bo i[:D]0 einendomskatt, det har de i Askim.
Askim er jo koselig, men jeg synes Skiptvet er bedre.. Og hvis man vil til Skiptvet, så er det kort vei.
Skiptvet ligger så og si midt i østfold.. Ikke så lang vei til Sarspsborg, askim, mysen, spydeberg og moss..
Det er et koselig miljø i Askim. De er hyggelige over alt, og man føler at man kan skli inn, og ikke føle seg utenfor selv om man ikke er oppvokst der. Vi er innflyttere selv. Bodd der i 6 år..
hørtes jo bra ut! er skiptvet en stor kommune? Kansje vi flytter snuten ditt da [:)]
ORIGINAL: ~lill~
ORIGINAL: UngMammaTilSnart4Små
hørtes jo bra ut! er skiptvet en stor kommune? Kansje vi flytter snuten ditt da [:)]
Vil ikke si det akkurat:) En koselig bygdekommune ville jeg sagt egentlig[:D]
Passe stort sentrum, 2 barnehager. Berta våres går i den nye, og stortrives der..
Vi kommer aldri til å flytte derfra.. Vi bor i utkanten av sentrum, men storkoser oss på landet[:D]
Det er ca 3500 innbyggere i kommunen, 4 barnehager, derav en av de er privat... Gode skoler og godt miljø. Ganske gjennomsiktig miljø, de fleste vet hva som skjer hvor. Eldreomsorgsenteret er kåret til norges beste et par ganger eller noe sånt no... Jeg kommer fra Oslo, flyttet hit som 15 åring og elsker å bo her. Kommer aldri til å flytte ut av bygda.
Bygda består av 4 bhg, to skoler, et bakeri (skal åpnes veldig snart), en haug frisører, blomsterbutikk, rema-kiwi-ica, bensinstasjon, en kro med mat og underholdning til tider, bokhandler og og Mølla som har mye rart...
ORIGINAL: Chupachups
Er en grunn til at det kalles for Hasjim [8D]
Ville ikke bodd der med barn [:)]