askergynekologen

Vimsii

Flørter med forumet
    på trekanten, noen som har vært på tidlig ul der, og har god erfaring derfra?? Vurderer å bestille time der:) tok dere evt utvendig eller innvendig ul,  og hvor langt var du på vei?? 
 
Kan virkelig anbefale stedet! Har vært der både før graviditeten og under pga. mange komplikasjoner. Var på første UL der når jeg var 8 uker. De tar innvendig UL for da ser man best så tidlig. Etterhvert kan ta vanlig UL. Skal fortsette der samt hos fastlegen min resten av svangerskapet.
 
    hei trampolina. Bestillte time der idag. Skal dit når jeg er akkurat 11 fullgåtte uker, så håper jeg får utvendig ul.[:)] Får man med bilder??? 
 
    okey, så bra:) Bare lurer på beliggenheten, er lokalene på trekanten senteret?? Er ikke fra asker, så må bare spørre..greit å finne frem ;)
 
    Det ligger øverst på Trekanten senter  sentralt i Asker. Hvis du kjører bil så er det bare å følge anvisningene mot sentrum og deretter se etter senteret. Hvis du kommer med tog/buss så følger du bare gågaten bortover helt til kulturhuset/trekanten senter. Så tar du bare de utvendige trappene helt til du kommer til toppen. Det ligger i 2.etg i det siste bygget du får på venstre hånd. Husker ikke hva de butikkene som ligger på gateplan heter, men det er noe treningsgreier ([:)]) og en eiendomsmegler (tror jeg). Så leser du bare på skiltet på veggen ved siden av døren for det står listet opp mange forretninger på den listen. Inngangen er på den siden som vender mot hovedveien.  (tror dette ble litt klønete, men er du fortsatt i tvil så bare ring dem så forklarer de deg veien fint. Det måtte jeg gjøre første gangen[:)]) Veien det ligger i heter Knud Askersvei. 
 
Back
Topp