asker og bærum sykehus

Tonje M

Glad i forumet
fikk brev i posten om at det ikke var plass til meg på ullevål...snufs.. var lissom så innstilt på det...
nå har jeg fått plass på bærum istedet. egentli greit siden det er nærmest....MEN...: har ikke hørt noe om føden der...noen som kan berolige meg med noen gode ord om stedet????

å det høres bra ut[:)] var egentli skuffa siden det ikke ble ullevål på meg.siden det er kjent og man hører jo ofte om det,,,
søt unge du har[:D]

Heisann!

Jeg har ikke født på Bærum sykehus, men jeg er der nå på oppfølging på grunn av komplikasjoner under siste svangerskap. Å jeg har KUN positivt å si, de er skikkelig flinke og omtenksomme. Jeg er der hver 14. dag både hos jordmor, lege og en annen på føden. Jeg vil tro det er like fint å få babyen der [:D]

Så der trur jeg du får det fint [;)]

Kathrine

håper det!! er jo litt betutta siden jeg er 1. gangsfødene.... gruer meg veldi til fødselen og da er det godt å høre om andres positive opplevelser....[:)]
går det bra med deg og barnet da? lykke til videre!!

[:D]Hei, jeg skal føde på Bærum, det var en undersøkelse som sto bla. i avisene som sa at fødeavdelingene på Bærum og på Lillehammer var de beste i Norge.[:D] Har ganske mange venner som har født på Bærum,og alle er svært fornøyde[:D]
Lykke til[:D]

jeg kan bare si senk skuldrene dine og vær glad du fikk bærum og ikke ullevål der er det fabrikk barn på løpende bånd og mye stress på bærum er de så flinke.. jeg skal ha min første og har hatt litt komplikasjoner den siste tiden men har fått verdens betse oppfølging og er veldig glad jeg fikk bærum...
alle jeg kjenner som har hatt bærum er 100% fornøyde...

Jeg fødte på Bærum og de er så hyggelige og snille og imøekommende på fødeavdelingen! Du har ingenting å frykte:) Jeg innrømmer at jeg også var skeptisk da jeg ikke fikk plass på Ullevål, i ettertid vet jeg at jeg kommer til å søke meg til Bærum neste gang. Hadde en jordmor som het Kari-Anne, fantastisk menneske!

Barselavdelingen var ok, men der møtte jeg spesielt en barnepleier som sannsynligvis burde finne seg en annen jobb...[:@] Men det var en av dem, de andre var superhyggelige og hjelpsomme!

Back
Topp