Askepott!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Åh, jeg fikk så syyykt lyst til å se den filmen idag! Men er det egentlig "lov" så tidlig? :P Ødelegger det for dagen den går på TV? Jeg har den på DVD, jeg, i tilfelle NRK finner ut at de ikke skal sende den mer. :P

For meg er det kun julaften som teller nå, men da jeg var liten kunne jeg se den om og om igjen :)

Den må ses på julaften;)

Kun julaften som gjelder for meg også. Jeg ser som regel ikke på, men må ha den på i bakgrunn..

Denne ser jeg kunn julaften selv om det frister å se den oftere. Men er liksom den stemningen som den skaper på julaften da... Så er flad jeg klarer å holde meg unna resten av året :p

Den må ventes med, det er juledag tradisjonen på det høysete;)

Har du lyst har du lov:D

Tenker jeg og, jeg kommer nok til å se den før julaften en kveld jeg sitter å sløver. Men det er fordi frøkna ikke syntes den er noe morsom så hu vil heller se noe annet :)

Har du lyst har du lov! :D
Den er jo så koselig ;)

det er jo "lov", men av egne grunner må jeg vente :p det er julaften når den går på tv her, så jeg må liksom vente :p men kos deg du!! :D

Jeg har allerede sett den 3 ganger i år, gleder meg til å se den igjen på julaften til julefrokosten :D

Back
Topp