Ask me anything...inspirert x 1000

namarie

Elsker forumet
Jeg kjeeeeeeeeeeder meg. Fyr løs, folkens! Jeg svarer på hva som helst :)

Hva har du skikkelig lyst til men som du vanligvis ikke tør å si høyt?

ORIGINAL: lnie

Hva har du skikkelig lyst til men som du vanligvis ikke tør å si høyt?

hmmmm....tenke...ha en ordentlig synde-fest, med cheez doodles, vin og røyk.

Oh...også skrive en ordentlig krim-bok. Har plottet klart, men kommer jo aldri i gang (kan ikke si det høyt, for da får jeg sånn prestasjonspress...)

Hva spiste og drakk du i går (absolutt alt sammen)?

Pogo: Spiste : 2 skiver rugsprø med lett jarlsberg og agurk (6 skiver) til frokost. Drakk ekstra lett melk
2 bakte poteter (små) med bacon, mager kesam og hermetisk mais til middag. Drakk vann
Koste meg med superchips og sjokolade i går kveld. Drakk sikkert en halv liter Cola Zero. (Gikk på en real vektklubb-smell)
En kopp te før leggetid.

Mamsemumsen: Oh...opp i sokkeskuffen og telle...fant 11, men har sikkert flere på "lure" steder rundt om i huset.

Hva angrer du mest på? [:)]

ORIGINAL: Tessy_

Hva angrer du mest  på? [:)]

Vet du, jeg angrer ikke på så mye, egentlig. Sitter og prøver å tenke, men hver gang jeg kommer på noe jeg kunne angret (typ, hadde sex med den personen o.l.) kommer jeg på ett eller annet som gjør at jeg ikke angrer likevel. Føler liksom at alt jeg har gjort på en måte har ført meg dit jeg er i dag, og nå er jeg snart der jeg vil være, tror jeg.

Om det skal være en ting, må det være at jeg ikke reiste litt mer før jeg ble etablert. Men, kanskje hadde jeg ikke funnet mannen min og fått sønnen min hvis jeg hadde gjort det, så jeg vet da søren om jeg egentlig angrer på det.

Håpløst og forvirra svar, I know...

Bra svar! Ville nok svart det samme! [:)]

Har du noe du har gjort som du er kjempe stolt for? (Bortsett fra å fått sønnen din[8D])

ORIGINAL: CathogBen

Hvilken bok er din favoritt og hvorfor?

Tusen strålende soler - den grep meg om hjertet. Jeg leser vanligvis krim, men fant ut at jeg måtte sjekke ut denne. Har aldri grått så mye av en bok noen gang. En rørende og grusom fortelling om en kvinneskjebne. Den har virkelig satt spor.

Må nesten nevne Bridget Jones-bøkene også...disse er morsomme, og jeg kjenner meg så utrolig igjen i enkelte ting. Disse bøkene kommer jeg alltid tilbake til når jeg kjeder meg.

Har du noe du har gjort som du er kjempe stolt for? (Bortsett fra å fått sønnen din[8D])

Har tatt en mastergrad. Trodde aldri jeg skulle være mastergradsmateriale, men er glad for at jeg beviste at jeg tok feil [;)]

ORIGINAL: namarie

Har tatt en mastergrad. Trodde aldri jeg skulle være mastergradsmateriale, men er glad for at jeg beviste at jeg tok feil [;)]

Olala!!! Flinkis joh!!!! [8D]

ORIGINAL: UnniMoor

Hva er din største flause?[:D]

Oj, jeg er så utrolig kjedelig. Har ikke gjort så mange flauser, men jeg husker en gang jeg trodde katten vår gjorde noe galt. Jeg sprang etter den og ropte med streng stemme...dette var rett utenfor nabohuset...truet katten med filleristing og det som verre var...helt til jeg innså at det ikke var min katt, men naboens. Og de satt ute på verandaen og så hele greiene...

Sikkert ikke den verste jeg har gjort, men det var den jeg kom på i farta...

Barberer du deg ofte under armene og på leggene ?

Tisser du litt på deg hver gang du nyser ?

Var du "vill i trusa" i dine yngre dager ?

Er du flink til å lage mat ?

Hvor gammel er du? Føler du deg ung?

ORIGINAL: pytagoras

Barberer du deg ofte under armene og på leggene ?  Under armene, annenhver dag. Leggene ca en gang i uka.

Tisser du litt på deg hver gang du nyser ? Nei, heldigvis ikke.

Var du "vill i trusa" i dine yngre dager ? Tjah...hva skal man si? Jeg var mye ute og festa en periode, men jeg var ikke überslutty.

Er du flink til å lage mat ? Jeg er det når jeg orker. Har perioder der jeg elsker å lage mat, så er det perioder der det mest anstrengende jeg gidder er å koke pølser.

ORIGINAL: Pogo

Hvor gammel er du? Føler du deg ung?
Jeg er 27. Om jeg føler meg ung kommer helt an på sammenhengen. På jobb føler jeg meg ung, her inne føler jeg meg ganske gammel [;)]

ORIGINAL: namarie

ORIGINAL: UnniMoor

Hva er din største flause?[:D]

Oj, jeg er så utrolig kjedelig. Har ikke gjort så mange flauser, men jeg husker en gang jeg trodde katten vår gjorde noe galt. Jeg sprang etter den og ropte med streng stemme...dette var rett utenfor nabohuset...truet katten med filleristing og det som verre var...helt til jeg innså at det ikke var min katt, men naboens. Og de satt ute på verandaen og så hele greiene...

Sikkert ikke den verste jeg har gjort, men det var den jeg kom på i farta...

*fnis* hihi

Back
Topp