Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lnie
Hva har du skikkelig lyst til men som du vanligvis ikke tør å si høyt?
ORIGINAL: Tessy_
Hva angrer du mest på? [:)]
ORIGINAL: CathogBen
Hvilken bok er din favoritt og hvorfor?
Bra svar! Ville nok svart det samme! [:)]
Har du noe du har gjort som du er kjempe stolt for? (Bortsett fra å fått sønnen din[8D])
ORIGINAL: namarie
Bra svar! Ville nok svart det samme! [:)]
Har du noe du har gjort som du er kjempe stolt for? (Bortsett fra å fått sønnen din[8D])
Har tatt en mastergrad. Trodde aldri jeg skulle være mastergradsmateriale, men er glad for at jeg beviste at jeg tok feil [;)]
ORIGINAL: UnniMoor
Hva er din største flause?[:D]
ORIGINAL: pytagoras
Barberer du deg ofte under armene og på leggene ? Under armene, annenhver dag. Leggene ca en gang i uka.
Tisser du litt på deg hver gang du nyser ? Nei, heldigvis ikke.
Var du "vill i trusa" i dine yngre dager ? Tjah...hva skal man si? Jeg var mye ute og festa en periode, men jeg var ikke überslutty.
Er du flink til å lage mat ? Jeg er det når jeg orker. Har perioder der jeg elsker å lage mat, så er det perioder der det mest anstrengende jeg gidder er å koke pølser.
ORIGINAL: namarie
ORIGINAL: UnniMoor
Hva er din største flause?[:D]
Oj, jeg er så utrolig kjedelig. Har ikke gjort så mange flauser, men jeg husker en gang jeg trodde katten vår gjorde noe galt. Jeg sprang etter den og ropte med streng stemme...dette var rett utenfor nabohuset...truet katten med filleristing og det som verre var...helt til jeg innså at det ikke var min katt, men naboens. Og de satt ute på verandaen og så hele greiene...
Sikkert ikke den verste jeg har gjort, men det var den jeg kom på i farta...