Askøy kommune:Vent med å bli gravid

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Kom over denne artikkelen i dag.. Litt småkomisk egentlig :phttp://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/kommunen-ber-innbyggerne-vente-med-graviditetet-pa-grunn-av-sykkel-vm/3423294192.html Askøy kommune ber innbyggere vente med å bli gravid, slik at ikke fødselen skjer midt under sykkel VM i september neste år, vil jo tro denne problemstillingen også gjelder for nabokommunene som også skal ha ritt (er to ritt som starter i nabokommunen vår og går via vår kommune til Bergen)

Gjelder heldigvis ikke noen av oss her inne :)

:hilarious:
Det er jo helt fantastisk morsomt! Litt som når den lille bygda jeg er fra skulle ha sykkel NM, så ble det tatt opp og vedtatt at det skulle være godt vær den helga det var NM, på et kommunestyremøte :hilarious:

:hilarious:
Det er jo helt fantastisk morsomt! Litt som når den lille bygda jeg er fra skulle ha sykkel NM, så ble det tatt opp og vedtatt at det skulle være godt vær den helga det var NM, på et kommunestyremøte :hilarious:

I år var det KJEMPE bra vær den uka i september, men jeg ser for meg skikkelig vestlandshøst neste september.. Kan bli gøy å se proff syklistene kjempe mot vinden over alle broene de må over:hilarious:

I år var det KJEMPE bra vær den uka i september, men jeg ser for meg skikkelig vestlandshøst neste september.. Kan bli gøy å se proff syklistene kjempe mot vinden over alle broene de må over:hilarious:
Ja jeg har sett en god del ritt i pissvær nå, og er stadig like overrasket over hvor hardbarka de egentlig er på de spinkle syklene sine med kun et tynt lycraplagg! De tåler alt mulig :p

Helt fantastisk reklame for sykkel-VM da ;) Hilsen hun som er datteren til løypesjefen ;)

Oi, hahaha!

Back
Topp