Asfvltsko

Kengu

Forumet er livet
VIP
Noen som har de?
Hvordan er de?

Lest om veldig mange som er så fornøyde med de, så vurderer å prøve et par siden jeg må ha nyesneakers og disse er på tilbud nå.
 
Nei, men mor og søster som bare bruker de så de er veldig forbøyd :)
 
Har de i blått og såla ligger dessverre ikke stille. De har krøpet oppover hælen, så tærne har ingen såle under seg. Prøvd å flytte de tilbake flere ganger, men de bare flytter seg igjen.
Æsj da, det hørtes ikke godt ut.
 
Bestilte faktisk et par på tilbud på nett tidligere idag. Fikk de anbefalt av en venninne og jeg syns de ser fine ut. Håper de sitter greit på foten, hvis ikke blir det retur.
 
Bestilte faktisk et par på tilbud på nett tidligere idag. Fikk de anbefalt av en venninne og jeg syns de ser fine ut. Håper de sitter greit på foten, hvis ikke blir det retur.
Bestilte jeg igså så får vi se. Til den summen så er det verdt å prøve.
 
Har ei veninne som kjøpte slike dem ble skikkelig skjeivgått :eek:
 
Har de i blått og såla ligger dessverre ikke stille. De har krøpet oppover hælen, så tærne har ingen såle under seg. Prøvd å flytte de tilbake flere ganger, men de bare flytter seg igjen.
Du kan lime fast innersålen med f.eks. Køvulfix, fåes kjøpt i skobutikker bl.a. :smug: hvis du har kjøpt de i fysisk butikk, så er det meget mulig at de hjelper deg med dette hvis du går tilbake til butikken hvor du har kjøpt de også :D
 
Veldig misfornøyd. Ble hull i sålen etter 1 mnd. Prøvde klage, men fikk ikke pengene tilbake. De mente jeg hadde brukt de for mye(?!)
 
Back
Topp