Eg er egentlig ikkje så gla i å gå på asfalt, men blir jo stort sett det med vogn! Så har tenkt å invistere i nokon skikkelige sko som er god å gå med på asfalt. Nåken som har tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har jeg vært på en lang tur med de. Kjempegode!!!! Kan ta bilde av de etterpå så du får se.Jeg kjøpte meg nye joggesko i dag, asics 2000. De kjentes veldig gode ut. Skal ut å prøve de skikkelig i morgen
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
ja gjerne det er dei lette og? Tenker det er ein fordel, men selfølge,ig viktigst at dei har god demping!Nå har jeg vært på en lang tur med de. Kjempegode!!!! Kan ta bilde av de etterpå så du får se.
Her er nyskoen mine, passelig lett og veldig god til min fotVis vedlegget 14619
Jeg skal bytte ut snora tul svart, litt vel fancey for megDe var fine det er jo viktigst at de er gode på foten og sånt, men det gjør jo ikke noe at de ser litt bra ut også
Dei såg gode ut jaHer er nyskoen mine, passelig lett og veldig god til min fotVis vedlegget 14619
å? da skal jeg sjekke det. Jeg har ikke sett på noen sko, så for alt jeg vet har kanskje alle detMine asics er me goretex... er kjempegode fordeom bruker de faktisk åre rundt:O hehe
ja jeg mener det er det, var vel grunn til jeg kjøpte deå? da skal jeg sjekke det. Jeg har ikke sett på noen sko, så for alt jeg vet har kanskje alle det