Asfalt-sko

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Eg er egentlig ikkje så gla i å gå på asfalt, men blir jo stort sett det med vogn! Så har tenkt å invistere i nokon skikkelige sko som er god å gå med på asfalt. Nåken som har tips?

Jeg vil også ha tips! Det må vel være ganske ok demping på de?

Jeg kjøpte meg nye joggesko i dag, asics 2000. De kjentes veldig gode ut. Skal ut å prøve de skikkelig i morgen:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vil anbefale asics sko, har et par og de er helt fantastiske:) om du handler på f.eks g sport eller intersport så vet de nok hva som er bra på asfalt :)

Jeg kjøpte meg nye joggesko i dag, asics 2000. De kjentes veldig gode ut. Skal ut å prøve de skikkelig i morgen:)

Nå har jeg vært på en lang tur med de. Kjempegode!!!! Kan ta bilde av de etterpå så du får se.

Nå har jeg vært på en lang tur med de. Kjempegode!!!! Kan ta bilde av de etterpå så du får se.

ja gjerne det :) er dei lette og? Tenker det er ein fordel, men selfølge,ig viktigst at dei har god demping!

Ultimat sett skulle det gjerne vært goretex også, men det blir kanskje verre?

Her er nyskoen mine, passelig lett og veldig god til min fot:)1368298802171.jpg

Her er nyskoen mine, passelig lett og veldig god til min fot:)Vis vedlegget 14619

De var fine :) det er jo viktigst at de er gode på foten og sånt, men det gjør jo ikke noe at de ser litt bra ut også :p

De var fine :) det er jo viktigst at de er gode på foten og sånt, men det gjør jo ikke noe at de ser litt bra ut også :p
Jeg skal bytte ut snora tul svart, litt vel fancey for meg:p

Mine asics er me goretex... er kjempegode fordeom :D bruker de faktisk åre rundt:O hehe
å? da skal jeg sjekke det. Jeg har ikke sett på noen sko, så for alt jeg vet har kanskje alle det :p

Back
Topp