Arving av sko

*Petrine*

Forumet er livet
Lar dere barna arve sjøstøvler eller gummistøvler eller hva dere nå kaller det? [:)]

Det arver mine, støvler, ski-sko, meget lite brukte pen-sko og skøyter [:)]

Nei, hun skal aldri arve sko

Pensko arver vi med glede. [:)]
Støvler og noe vintersko som vi arver har vi som reserve, for det kjøper vi nytt. [:)]

min arver pent brukte sko... syns det blir litt for mye sløsing av resurser å kjøpe nytt hele tiden... og så lenge man passer på at skoene passer i lengde og bredde tror jeg det er viktigere en at ingen har gått i de før...

Nei, arver aldri, aldri sko, uansett hvor pent eller lite brukt de er. 

ORIGINAL: Pijah

Ikke ski-sko eller skøyter heller? [:D]

ORIGINAL: Pijah

Helt enig!!!
Jeg gikk på VK1 fotterapaut for mange år siden, og der lærte vi at man ikke skal arve sko....

Ja mellom søsken hvis det er lite brukt[:)]

Her har de arva sko som aldri er gått på.. Sånn som skoene de brukte i vogna.. Ellers pen sko som er brukt, en liten gang, sånn julesko.. Ellers Aldri

Jeg arver ikke sko, for mini får alle skoa sine av Bestemor, hadde hele 13 par i en alder av 1.5 år han :S
...men vi gir skoene hans bort til sønnen av en fysioterapaut og manuellterapaut... tror liksom ikke det er SÅ farlig hvis dem velger å bruke det på sine barn...!

Her arver ikke unga sko

arver kun pensko, og skøyter og langrennsko fra de første sesongene. da er det ikke så mye brukt[:)]

ORIGINAL: Skravlemor

arver kun pensko, og skøyter og langrennsko fra de første sesongene. da er det ikke så mye brukt[:)]

slik er det her og. Støvlene her er godt brukte så de arves ikke.

ikke sko nei..det er IKKE bra!! ingen mennesker har like bein og går man med feil sko kan det få konsekvenser..så nei!!!! jeg tar IKKE i mot arvesko!!!!!!!

Han har arvet et par gummistøvler som kun ble prøvd, men det teller jo egentlig ikke..
Så nei, han arver ikke sko. Det ødelegger føttene.

Back
Topp