Arveting

Gummibolla

Blir kjent med forumet
Jeg vet jeg er tidlig ute altså, men hodet mitt elsker å planlegge, så jeg har alt begynt å tenke på hva vi må kjøpe inn til den kommende krabaten. Jeg har ikke tenkt å kjøpe noe enda, med mindre jeg kommer over noe som «jeg bare må ha», men til dere som har barn fra før, hvor mye er det naturlig å anta at man arver? Eller får i gave?

Jeg har både søster og svigerinner som har små barn fra før, men det er vel bare søstera mi som er ferdig med småbarn. Tipper jeg kanskje kan få noe av hu, men er det vennlig at det liksom popper opp litt arveting av gamle tanter og sånn.....?

Jeg skjønner at det er sikkert veldig individuelt, men det hadde vært fint å høre noe om deres andre opplevelser. Synes «alle» sier; Ikke kjøp klær, dere får så mye! Men stemmer egentlig det?
 
Ja! Kommer selvfølgelig på nettverket rundt deg, hbor ms ge som har noe liggende osv. Men jeg husker godt hvordan det var å være førstegangs, men begynner fredsbygging og titting temmelig tidlig. Bare chill med de minste størrelsene, de vokser fort ut av det!
 
Ja! Kommer selvfølgelig på nettverket rundt deg, hvor mange som har noe liggende osv. Men jeg husker godt hvordan det var å være førstegangs, men begynner fredsbygging og titting temmelig tidlig. Bare chill med de minste størrelsene, de vokser fort ut av det!
 
Jeg trodde vi skulle få en haug, men fikk knapt noe så jeg hadde i alle fall kjøpt en del i de første størrelsene for å være sikker på å ha nok. Du kan jo høre i forkant og eventuelt titte litt på hva du kan få før du begynner å handle inn :)
 
Vi fikk veldig masse til både førstemann og tvillingene, kjøpte ikke så masse selv. De vokser veldig fort ut av de ulike størrelsene i starten så kan jo være det mange mener også med at man ikke behøver å handle så masse :)
 
Takk for råd! Da ser jeg det an jeg, magefølelsen min sier meg at vi kanskje ikke arver så mye, men det vet jeg jo når det nærmer seg. Eller så er vel butikkene åpne etter at man har født også
 
Går jo også ann å si at du ikke ønsker deg klær til spira når den tid kommer at du har mye selv, om du ønsker å kjøpe selv. Kusina mi ga "streng" beskjed om at de hadde nok frem til hun var to år [emoji6] bare om du ikke ønsker å arve og heller vil kjøpe det selv [emoji4][emoji4]
 
Back
Topp