Arver barna dine klær?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Nei, vi har ingen å Arve fra.
Vi var begge først av våre søsken som fikk barn og først ut av våre venner.
Men mange som arver av oss da :)

Nei, vi har ingen å arve fra. Samtlige fem vennepar har unger født samme år som sønnen. Vi er i tillegg først ute i søskenflokken vår med å få barn, så det blir nok heller de som arver klær fra oss om noen år:)

Ja, vi er heldige der. Jeg synes det er koselig å kjøpe litt til henne en gang i blandt, men hun har både kusiner og andre kjente hun har arvet mye av :-) Det er gull.

Kjøper brukt. Tar vare på de plaggene jeg liker best, og selger resten videre. Sånn i tilfelle det kommer en bebis til etter hvert :-)
Liker virkelig ikke å bruke penger på klær, ikke til meg selv engang..

Ja, litt har han arvet. Han er så stolt når han får noe av feks fetteren sin :)

Mine skal arve det meste fra litt eldre kusiner.

Jeg har en lille søster på snart 5 år og min mor har aldri solgt eller gitt bort noe for hun ventet til at jeg eller noen av søsken skal få barn! Syns det er så koselig <3 blir det jente her får vi med ca 10 kartonger med klær :-)

Ja eldste har arvet etter datteren til ei kollega og fostersøstren til ei venninne. Men de vokser så mye forte enn mi, så nå blir det lite siden det er flere år til hun kan bruke klærne etter de. Fikk i går også Halloween kostyme av ei annen på jobb, som hennes datter har hatt.

Lillebror har arvet en del fra nevøene mine og lånt etter sønnen til ei venninne.

Kjøper gjerne brukt til de også.
Så sender jeg alt av ull til ei venninne når lillebror har vokst ut av det. Og resten gies bort til andre som vil ha/trenger det.

Hun arvet en del fra søskenbarnet det første året, men nå er de nesten jevnstore. Ellers har vi fått noen dresser og småtteri etter nabojenter og barna til et vennepar. Vi gir det meste videre til et annet vennepar så fort vår har vokst ut av det, i alle fall av det som er utprega "jenteklær". Nå har enda ei i vennegjengen blitt gravid med jente så nå er hun neste i arvekarusellen ;-)

Eldste jenta arver litt av to av sine tanter som er et par år eldre. Minste arvet det som er nøytralt av sin søster.

Vi har arvet litt til eldste, men ikke så mye. Dumt i grunnen.

Frøkna arver mye da, både etter storebroren og etter ei annen jente.

Så sender vi klær videre, enten til småsaker eller flyktningemottaket her

Ja, nå for tiden arver vi masse. Har to venninner med døtre, som nå har fått sønner. Så da arver vi alt det rosa. Jeg synes det kan bli litt vel mye rosa til tider.
Men greit å arve vinterdresser og ull. Sparer masse penger på det

Back
Topp