Arve tøfler?

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
En ting er å arve brukte sko, men hva med tøfler? Tenker da på type myke tøfler. Blir det det samme som brukte sko?

Tøfler med myk skinnsåle har jeg latt gå i arv, men arver ellers ikke tøfler :) vet ikke om det er riktig, men jeg har tenkt at de ikke former seg etter foten slik andre sko gjør.

Tøfler med myk skinnsåle ville jeg både tatt i mot og gitt videre, de former seg jo ikke :)

Har ikke tenkt så mye om der er forskjell ift sko, men synes sko/tøfler og andre ting, ikke burde arves - kansjke hvis man kjøper nye såle..

Har ikke tenkt så mye om der er forskjell ift sko, men synes sko/tøfler og andre ting, ikke burde arves - kansjke hvis man kjøper nye såle..
Med sko gjelder det vel at man former sko etter egne bein :) så jeg for min del har tenkt at det er greit med ting som ikke blir formet :shy:

Med sko gjelder det vel at man former sko etter egne bein :) så jeg for min del har tenkt at det er greit med ting som ikke blir formet :shy:

Ja, enig! Jobber i barnehage, masser af barn arver sko fra sine søsken, men synes ikke det er bra for føtter dems, da kan de arve alt annet end sko :)

Ser ikke noe problem med det.
Har gitt bort masse sko etter datteren min, så mange som bruker brukte sko. Selv kjøper jeg alltid nytt.

Myke skinntøfler kommer til å arves her i huset :)

Back
Topp