Arve madrass

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Er det trygt å arve madrassen som storesøster hadde i sprinkelsenga ? Tenkte kjøpe ny overmadrass da , men bruke hovedmadrassen..

På "mobben"

Dine egne barn? Min nr 2 hadde samme madrass som nr 1, bare vasket og luftet den. Er sikkert mange tanker om dette, kan godt være det er feil, men det gikk altså bra det ;)

Det er mine egne barn. Hadde det vært snakk om å arve etter andre så hadde det vært utelukket..

På "mobben"

Mine to første brukte sammme madrass, måtte kjøpe ny nå da jeg har kastet den senga. (6 år siden forrige barn) Men så lenge det er ditt barn som har brukt den, ville jeg ikke hatt problem med å bruke den til neste barn også :)

Er det vi har gjort. Hun brukte den ikke så veldig lenge selv, den er opbevart godt, vasket og fikset, men har kjøpt ny overmadrass.

Hvordan vasker dere madrassen da ? Er jo ikke akkurat bare å dytte den inn i vaskemaskina ;)

På "mobben"

tror vi blir å bruke madrassen etter storebror...

Hvordan vasker dere madrassen da ? Er jo ikke akkurat bare å dytte den inn i vaskemaskina ;)

På "mobben"

Jeg vasket trekket og vasket madrassen så godt jeg kunne i dusjen og lot den drypptørke.

Så lenge det er fra et annet søsken så ser jeg ikke problemet.
Lillebror her får ny madrass fordi storesøster fortsatt bruker sin, ellers hadde han nok arvet ;)

Back
Topp