Arvar de kle til barna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Arva mye både inne og uteklær fra da jeg og min søster var små, en vennefamilie med barn i lik alder og fra barnebarna til svigerfars kjæreste, i tillegg til barnebarnet til min fars kjæreste.
Blir litt søppeldynge for alle de som ikke trenger det lengre, men det er greit. plukker ut det vi trenger og gir resten bort til veldedighet.
Har også arvet både seng og skinn fra mannens familie.

Vi arver en del fra søstra til sambo, men er desverre mye som er godt brukt/flekkete så blir ikke så mye brukt..vet en del av klærne er arvet av andre de kjenner igjen, så ikke rart det blir godt brukt/slitt..
Det som er brukbart selger hun heller videre på nettet enn å gi til oss..

Arver en del, eldste har fått en del etter datteren av ei kollega til farmoren, fostersøsteren til ei venninne, datteren til fetteren min og datteren til ei kollega av meg. Minste har fått låne masse klær etter barna til ei venninne, arvet noe etter sønnen til fetteren min og noe som er arvet etter nevøene mine. Har stort sett handlet ull og dress til han av klær. Mye av det minste tøyet hans og alt av ull har gått videre til ei venninne av meg. Resten har noe blitt gitt videre til flyktninger og resten skal nå gies bort.

Vi har allerede arvet masse klær til jenta vår. Glad for det!

Arver mye etter en tremenning, en nabo og noen jeg jobber sammen med. Litt varierende slitasjegrad og standard på klærne, men veldig mye fint :) evig takknemlig for å slippe å kjøpe alt de trenger

Har arvet en del fra søskenbarnet til snuppa, men nå bruker de samme størrelse. Arver også litt fra nabojentene. Helt knall, synes jeg :-) Har vært mest "hverdagsklær", og noe yttertøy.

Har ingen å arve fra. Men minste er født 2 år og 8 dager etter storebror så han har ikke mange nye klær:)

Back
Topp