Arvar de kle til barna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Kven arvar de frå? Nokon faste, eller litt her og der? Og kva arvar de? :-)

Jepp, masse.Det meste egentlig

Fast etter mannens to yngste søsken. De er 1-1,5 år eldre enn våre barn av tilsvarende kjønn. Praktisk
Mellomste arver også dels av en tremenning. Yngste arver fra sin søster og dels kusinen.

Gjenbruk er gull for miljø og lommebok :)

Nei, vi har ingen å arve fra. Først av våre søsken og venner til å få barn.
Men vi gir bort når vi er ferdige med klærne/utstyret. Så noe blir brukt til 3 barnet nå :)

Pleide å arve etter lillebroren min, det som var passe nøytralt, men nå bruker de samme størrelse, så har vært noen år uten arving. Har fått forespørsel om å arve ytterklær etter ei jente i bygda da, og det pleier vi å takke ja til. Veldig greit. :)

Vi arver masse, av fam. Og naboen, mini har klær til han e 8 år :D hipp hurra for arveklær, priser oss lykkelig for at vi har muligheten til å arve, kjempe økonomisk ;)

Arver litt etter familie og bekjente av mamma, men kjøper/får en del brukt også. Syns det er kjempegøy å arve, veldig økonomisk og miljøvennlig.

Vi fikk ting som vi selv har brukt, som søskenbarna har brukt. :)

Arver/kjøper brukt i massevis. Både jeg og snuppa er superfornøyd med det :) like artig hver gang vi får en ny pose i hus ;)

Arva etter den eldste niesa til hu eldste mi. Men så fikk søster mi ei jente til :p Så da slutta jeg å arve. Jeg fikk også ei jente til så hehe.

Fikk noe til minsta mi også av den andre niesa mi, men minsta og hu bruker samme str nå så :p

Arver hele garderoben til vennina mi sine 2 gutter. Veldig lite som må kjøpes selv. Føler meg kjempe heldig

Arver en del av min og mannens søster (niesen min er bare tett år eldre, veldig praktisk :) ) og litt av bestevenninnen min ^^

De to yngste arver etter eldste:)
Eldste arver litt etter kollegaers barn.

Arver masse nesten ubrukt tøy! Kjempeheldig! Alt fra ull til dyrt merketøy som aldri hadde kjøpt selv! Har 2 faste vi arver fra, også får vi litt her og der :-)

Har arvet litt fra fetteren, men er en del år i mellom, så har ikke blitt så mye :)

Eldste arver mye vinterklær :)

Ja ❤
Har en på snart tre år og ei på syv mnd.
Vi er så heldige å ha en fetter på snart seks og en kusine og en venninnes barn som er ca seks mnd eldre enn yngste som vi arver fra.
Han på snart seks arver forøvrig fra min på ni, så klærne går i runder mellom søstrene ;-)

Har arva litt fra gode naboer. Ellers har vi ingen faste vi arver fra. Men kan kjøpe brukt på facebook-grupper osv :)

Back
Topp