artikkel tilbake**

Jeg ville så gjerne lese, sliter så mye med søvnen her. Men måtte legge snuppa så fikk ikke gjort det og nå er den fjernet [8|]

ORIGINAL: MetteJ

Jeg ville så gjerne lese, sliter så mye med søvnen her. Men måtte legge snuppa så fikk ikke gjort det og nå er den fjernet [8|]

den er tilbake nå, men har ingen direkte råd om søvn...

ORIGINAL: Heidi10

ORIGINAL: carinasverden

Hvis mor alltid vet best for sine barn, hvorfor stille spm da?

Jeg synes artikkelen var fin. Det er stor forskjell på å la barnet gråte og å la det gråte alene[8D]
Når Andrea gråter fordi hun ikke vil sove så lar vi henne ligge i senga etter å ha prøvd mating osv. Men hun gråter jo fordi hun vil opp og leke, vi tar henne ikke opp så hun får ikke viljen sin, men vi blir hos henne så hun skal vite at hun ikke er alene[:)]

Ble litt lei meg av den matdelen. Jeg fulgte nøye med på Andrea, men så aldri noe tegn til sult, ingen andre så noe heller, hun begynte å vræle. Alle hs, fysioer osv har komentert at hun har skikkelig temprament. Men etter å ha lest den artikkelen begynner jeg å tvile litt. Fulgte jeg godt nok med? klarte jeg å overse mitt eget barns behov? Kan det isåfall påvirke framtiden hennes?

en artikkel jan selvsakt ikke ta for seg ALLE barn.. og jeg tviler ikke et sek på at du har gjort ditt beste for Andrea!
kan hende hu var veldig vansklig og "lese" eller at det rett og slett var måten hennes og vise det på..

hehe, ja. ikk bare litt flashback til den lille jenta som jeg prøvde å lese, prøvde å gi mat, men neida, såå sur for at jeg prøver å mate henne, nekter å spise. 2 min etterpå: "vræææææææl!" sulten[8D]

ORIGINAL: MariSafari

ORIGINAL: carinasverden

Enig med Heidi at det er for dumt om man ikke kan legge ut artikler av fagpersoner.
Man må tåle å høre hva som er anbefalt, enten man følger det eller ikke[:)]

Det stod jo ganske svart på hvitt at den er beregnet på de minste barna.

Men uansett, jeg skrev iallefall at det var en god artikkel som var godt skrevet... Hvis DET er galt å skrive, da vet jeg jammen ikke hva som er rett og galt lenger.

Det stod at noe av det var beregnet på yngre barn ja, men det stod også at når barnet er eldre så gjør man på samme måten, men man kan også begynne å veie opp hva som er viktigst i den enkelte situason: om det er barnet ellere foreldrenes behov[8D]

ORIGINAL: Heidi10

ORIGINAL: MetteJ

den er tilbake nå, men har ingen direkte råd om søvn...

Åja, misforstod jeg da [8D] Men skal lese den nå, takk [:)]

Flott artikkel, helt etter mitt hjerte[:)]

Back
Topp