Artikkel om sikring i bil

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Noenlunde samme artikkel som sto i foreldre og barn mon tro?

Interessant i hvertfall!![:)]

Mange som er feilopplyste.

Ja det er kanskje omtrent det samme =)
Synes det kommer mer og mer om det hvertfall, og det er jo bra!

Sant - bra det har blitt mer fokus på det!

Bra at det kommer artikler om sånt [:)]

bare det når igjennom hos de som trenger det....

Ser flere levere i bhg og har ettåringen forovervendt....

Jeg synes generelt at jeg sjelden ser "store" barn bakovervendt jeg.
Blir positivt overrasket når jeg gjør det hvertfall.
Et par naboer her har sine bakover enda da, men de fleste har dem forover altså.
Også tror jeg at jeg har sett ETT barn i barnehagen jeg jobber i, som fortsatt sitter bakover..

Frøkna sitter desverre framovervendt i arb.bilen til sambo - kjører kun t/r barnehagen innimellom (vet det ikke er noen unnskyldning) - men vi havnet nå på det valget da vi kjøpte sete nr.2.

I hovedbilen håper jeg hun kan sitte bakovervendt lenge til![:)] Hun syns nok det er litt trang med vinterklær og store sko, men det bedres nå snart for ett halvt års tid![:)]

Ja det blir nok bedre plass med mindre klær.
Jeg synes T egentlig har greit med plass enda, i Multitechen. Men mulig vi må gå over til setet som er hos foreldrene mine etterhvert, det er en Two Way.
Det blir leenge til han snus enda.
Vi tar forresten ofte av skoene, og prøver å unngå å kjøre med dress (er vanskeligere å stramme selene da), det hjelper endel [:)]

ORIGINAL: Fru H

Ja det blir nok bedre plass med mindre klær.
Jeg synes T egentlig har greit med plass enda, i Multitechen. Men mulig vi må gå over til setet som er hos foreldrene mine etterhvert, det er en Two Way.
Det blir leenge til han snus enda.
Vi tar forresten ofte av skoene, og prøver å unngå å kjøre med dress (er vanskeligere å stramme selene da), det hjelper endel [:)]

Vi kjører veldig sjelden med dress ja, så vanskelig å stramme godt, og blir varmt og klumpete!

Back
Topp