artige hendelser m gaviditet

mallu

Betatt av forumet
Har dokker noen artige hendelser som har skjedd når dokker har prøvd eller har vært gravid? Som som er go å fliere av etterpå??[:D]
[:D] Æ husker at når æ venta mitt første, og før æ skulle til første gang til jordmor rund uke ti, så hadde æ lest at dem lytter hjertelydan gjennom livmorhalsen fordi det er ellers så vanskelig å høre dem. Trodde dem sku gjøre d med alle. så når jordmora spurte om vi skal høre hjertelydan så sa æ JA. mens hon snudde sæ å ta aparatet så tok æ buksa på kne og heiv mæ på benken. Dokker skulle ha sett ansikts utrykk hennes når ho kom tilbake.[:-] Æ skjønte kanske fort at nu har æ dumma mæ ut [:D] Men etter go og lang latter fikk vi faktisk høre de raske hjertelydan PÅ magen!!! [:D]

[:D][:D][:D]

hehehehe[:D][:D][:D] håper eg snart får sånne morsomme historier og fortelle[:D]

hehehe[:D][:D][:D] Har faktisk ikke hatt noen av dem enda, men det er lenge igjen..

Hihi.. artig historie mallu..
Glad jeg er typen som venter til legen ber meg om å gjøre noe[;)]

hahaha[:D]

He he..Artig da! Bra dere kunne lo av det begge to etterpå da[:D]
Kom på en liten historie nå om en jeg jobbet med som skulle til gynekolog. Hun synes så synd på disse gynekologene som måtte ha det arbeidet att hun tenkte hun skulle "stelle seg litt" nedentil da.
Så hun vasket seg godt og sprayet litt parfyme for att det ikke skulle lukte vondt.
Hun kom til gynekologen som var en mann da.. kledde av seg og la seg ned på benken. Ja ja. Jeg ser du har pyntet deg sier gynekologen da! Hmm tenkte hun..jaja. Da hun senere oppdaget att hun hadde tatt datteren sin glittet spray på seg..Tror jeg aldri har ledd så mye som da hun fortalte dette!

hahaha, måtte være pinelig da[:D]

He he. Mannen min reagerte også på det at babyen gjør fra seg inne i livmoren. Da jeg spurte han om han mente at de skulle gå ut for å tisse, ble han nesten litt fornærmet! Når han fikk sett "Et barn blir til" på National Geograpich skjønte han litt mer...

Back
Topp