Artige bilder :)

Lizz29

Forelsket i forumet
Hepps folkens.

Har tatt noen nye Splash-bilder som ligger på bloggen min. Denne gangen litt i overkant rosa kanskje :)

http://lisesundfoto.blogspot.com/

:)

kjempefine bilder !! Utrolig søte de tvillingene du har tatt bilde av[:)]

Kjempestilig!!
Er veldig gøy å følge med på bloggen din [:)]

Jeg stusser litt over det rosa bildet, på en eller annen måte virker det som komposisjonen er litt "feil" - kanskje det er bakgrunnen som gjør det, det er akkurat som om blomsten er litt feilplassert - men samtidig gjør det kanskje at det skiller seg ut fra mengden av andre splash-bilder man ser. Jeg klarer ikke å bestemme meg :P Deilige farger var det i hvert fall :)

Takk for gode ord og konstruktiv krittikk. Det er jo slike tilbakemeldinger jeg blir bedre av. Ser poenget ditt der assa :)

Mange nydelige og stilige bilder der [:D] Du er kjempeflink [:)][:)][:)]

Tusen takk Nawroz :) Ha en fortsatt fin lørdag :)

ORIGINAL: Speedsjarken

Jeg stusser litt over det rosa bildet, på en eller annen måte virker det som komposisjonen er litt "feil" - kanskje det er bakgrunnen som gjør det, det er akkurat som om blomsten er litt feilplassert - men samtidig gjør det kanskje at det skiller seg ut fra mengden av andre splash-bilder man ser. Jeg klarer ikke å bestemme meg :P Deilige farger var det i hvert fall :)

Sign. jeg lurer på om det er tapeten/ motivet på veggen som forstyrrer bildet litt.. (de krokete linjene på veggen)
Syns det var artig at du har en tulipan med som tar igjen fargen. [;)]
Ka er det du har brukt? Melk med litt konditorfarge?? [:)]

Du har nok rett der Bella Blid.

Det er melk med konditorfarge ja :)

Back
Topp