Artig!!

Tessa_26

Glad i forumet
Jeg hadde det så artig i går. Var først grillfest hjemme, var rundt 15 stk. De skulle på kampen mellom Stabæk og Rosenborg. Jeg måtte dra til Oslo, skulle på dirty dancing. Utrolig artig show. Så var det ut å spise middag før jeg dro tilbake for å være med på stamstedet til Stabæk og der var det liv siden det ble seier[:D]

Mannen var trøtt så det ble ikek så seint, men hadde det sinnsykt artig!!

Så moro da. Det er så godt å få kommet seg ut selv om en er gravid. Det er skikkelig viktig. Men går dirty dancing i Oslo nå altså. Så moro da. elsker jo det, men har ikke fått med meg at det går nå.

jo den gikk nå. De var så flinke til å danse å synge!

det var endel eldre herrefolk som lurte på hva jeg gjorde ute siden jeg var gravid, men jeg kan da ikke sitte inne å sture i 9mnd heller. Drakk jo bare brus, men hadde det gøy for det

Det hørtes gøy ut! Jeg prøver å komme meg ut litt selv, jeg. Satt mye hjemme i begynnelsen, men har funnet ut at jeg ikke kunne fortsette med det.
"problemet" mitt er at jeg faktisk liker alkoholfri vin og øl. Eller... det i seg selv er ikke noe problem, men folk snakker jo.. Går rykter i byen om at jeg drikker mens jeg er gravid og greier. Det kan jo se sånn ut der jeg sitter med vinglasset mitt, men..

ORIGINAL: fairy

Det hørtes gøy ut! Jeg prøver å komme meg ut litt selv, jeg. Satt mye hjemme i begynnelsen, men har funnet ut at jeg ikke kunne fortsette med det.
"problemet" mitt er at jeg faktisk liker alkoholfri vin og øl. Eller... det i seg selv er ikke noe problem, men folk snakker jo.. Går rykter i byen om at jeg drikker mens jeg er gravid og greier. Det kan jo se sånn ut der jeg sitter med vinglasset mitt, men..

Æsj, folk bryr seg altfor mye om hva andre gjør og ikke gjør hele tiden!!!! Irriterende!!
Hadde noen sagt noe, så tror jeg jeg hadde svart at "jah, selvfølgelig drikker jeg, drikker gjerne flere glass om dagen! FLere glass VANN altså!!"

Tessa; Jeg DIGGER at Stabeæk vant, jeg liker ikke Rosenborg.. Hehe..

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: fairy

Æsj, folk bryr seg altfor mye om hva andre gjør og ikke gjør hele tiden!!!! Irriterende!!
Hadde noen sagt noe, så tror jeg jeg hadde svart at "jah, selvfølgelig drikker jeg, drikker gjerne flere glass om dagen! FLere glass VANN altså!!"

Tessa; Jeg DIGGER at Stabeæk vant, jeg liker ikke Rosenborg.. Hehe..

Jepp, sånn er det å bo i en liten by. har sine fordeler og ulemper for å si det sånn..

Så bra at du fikk deg en skikkelig helaften, Tessa_25!

Var på fest og drakk Villa Farris i går (prøvde å få tak i Mozell men ga opp køen i butikken), noe som førte til at man i løpet av kvelden kom opp med det velklingende skjellsuttrykket "din sprudlende Madeira!"!!! [:D]

Jeg bare digger dirty dancing!!! Var det bra forestilling??? [:D]

Ja det var utrolig bra, de var så flinke til å danse å synge!
Storkoste meg virkelig altså! Kunne ikke blitt bedre

Back
Topp