Artig fenomen ang alder.

Mesaana

Forumet er livet
Ser på den din mentale alder tråden, at de litt eldre over 30 gjeren blir glade for å få lavere en sin egen alder og de under 25 år blir glade for å få over sin egen alder. Ikke alle selvfølgelig da.

Men når bikker en over, stort sett alle har en gang ønsket å være eldre en gang og stort sett alle syns det er kjekt at folk tror de er yngre en de er når de blir eldre. Er det midten av 20 åra det skjer??

Jeg er selv 24, og kjenner jeg blir litt smigra når de ber om leg på butikken ( sjelden) og på polet ( kvar gang[8D]). Og det er ikke så mange år sida jeg nesten ble fornærma.[8|]

ORIGINAL: Hildur85

off... i blei ikkje glad for alderen i fikk.... i bli 22 i år og fikk 18[&:] lure på koffor i fikk den alderen.. trur i ska ta na testen en gang t bare for å sjå.... ta likte i ikkje... heheh[:D]

Om et par år så blir du sikkert kjempe glad for å bli tatt for å være 18 år[8D][:D]

Hehe, ja fikk sjøl 24 på den testen, så kan ikke klage verken den ene eller andre veien.

Sist fikk jeg 32, men da var Benjamin ganske ny og jeg litt nedfor, så kan være derfor også.[8|]

ORIGINAL: Hildur85

no tenkte i me litt bedre om... og da blei i 23 år[;)][;)][:D] hehe

hehe, begynne å bli så gammal at du ikke klare å holde tellinga, det e bra[:D]

Joda, har måtta stoppa opp å tenkt me om sjøl et par ganga, særlig fordi i blir 25 i nov og begynne å si at i e 25 rundt om sommer tenke i. Blir litt forvirra når bursdsagen nærma se og en har sakt 25 år i nokken mnd.

Er født og oppvoskt i molle, men har også bodd i kr.sund, fra jeg var 3 til 6 år, så til bake til molde, bodder der i 6 år, flytta til pappa på skøye og gikk u-skolen der. Også til bake til molde for å gå vidergående også til skøye igjen.

E en mør og romsdaling med andre ord.[:D]

Back
Topp