Frk Spent Mai 2014 mamma :) Mailykke <3 29 Sep 2013 #1 http://www.aftenposten.no/meninger/...rn-for-tiden--7323036.html#.Ukc-1lH0Bbw.email
aGNi Kvalm, sulten, trøtt, men veldig spent! Mailykke <3 29 Sep 2013 #2 Haha, morsomt. Og jeg er enig. Liker best nordiske navn.
Skyggedal Forelsket i forumet Mailykke <3 29 Sep 2013 #7 Jeg synes trenden har snudd litt igjen? Få jeg snakker med om dagen som planlegger slike trendy navn som Ea-Olea osv.
Jeg synes trenden har snudd litt igjen? Få jeg snakker med om dagen som planlegger slike trendy navn som Ea-Olea osv.
Sjanetti Gift med forumet VIP 29 Sep 2013 #8 Haha, Ja tegnehanne er kjempe morsom. hun har egen blogg: tegnehanne.no som hun aldri oppdaterer men ligger uansett masse morsomme innlegg der
Haha, Ja tegnehanne er kjempe morsom. hun har egen blogg: tegnehanne.no som hun aldri oppdaterer men ligger uansett masse morsomme innlegg der
Hope90 Pergo baby?? VIP 29 Sep 2013 #10 haha den var morsom, men jeg lo ekstra godt av den første facebook kommentarenxD