hvitbeis Glad i forumet 12 Jul 2006 #1 her går jeg vekk fra stuebordet i et lite bittelite øyeblikk, så får jeg en uggen følelse! løper inn i stua! å hva finner jeg!??? tortilla chipsen min å dippen er nesten oppspist av bikkjene!![:(] buhuuuuuuuuuuuu[:(][:(]
her går jeg vekk fra stuebordet i et lite bittelite øyeblikk, så får jeg en uggen følelse! løper inn i stua! å hva finner jeg!??? tortilla chipsen min å dippen er nesten oppspist av bikkjene!![:(] buhuuuuuuuuuuuu[:(][:(]
hvitbeis Glad i forumet 12 Jul 2006 #2 ja[:(] men det gikk over, da jeg kom på at: FRYKT IKKE!! jeg baka jo muffins i går, så jeg hadde no godt allikavel[:)]
ja[:(] men det gikk over, da jeg kom på at: FRYKT IKKE!! jeg baka jo muffins i går, så jeg hadde no godt allikavel[:)]
Almyrida81 Forumet er livet VIP 12 Jul 2006 #3 Ja du vet en muffins i hånda er bedre en en tom pose nachos på bordet..!! [:D][:D] Hadde lyst å bake selv i går jeg, men gadd ikke.. *angre*
Ja du vet en muffins i hånda er bedre en en tom pose nachos på bordet..!! [:D][:D] Hadde lyst å bake selv i går jeg, men gadd ikke.. *angre*
hvitbeis Glad i forumet 12 Jul 2006 #4 njaaa, muffinsene mine ble jo litt flate da, å litt (altfor) søte! så jeg velger å kalle dem mutant brownies[:)]
njaaa, muffinsene mine ble jo litt flate da, å litt (altfor) søte! så jeg velger å kalle dem mutant brownies[:)]
Almyrida81 Forumet er livet VIP 12 Jul 2006 #5 Hehehe.. Jaja.. Mutant eller ikke.. Er det bakevarer går det som regel i meg da.. [8D][:D]