Arrrrrg!

babyT

Forumet er livet
22 november fikk vi brav om at søknaden var mottatt og at vi måtte ta noen blodprøver. Forsto det slik at vi måtte ta alle prøvne (HIV, hepatitt, hormoner og kromosomprøver). Tok prøvene for to uker siden, så ringte nettopp til Tromsø for å høre om de hadde fått svar på dem. Joda. Hormon, hepatitt og HIV var kommet og de var ok, MEN kromosomprøvene vil ta 2 MÅNEDER å få svar på! Og de var heller ikke nødvendige, men nå har vi jo tatt dem og signert skjema, så da må vi bare vente... [:'(]

Hei babyT

Forstaar frustrasjonene dine ja .. De har rota bort flere av mine proever da, saa jeg har endt opp med aa ta de samme proevene om og om igjen for HIV etc...
Ble litt irritert paa de sist, for ville de ha enda en proeve for det samme, og maatte nevne at naa har jeg alt tatt to..

Aah? sa de..hadde ikke noen resultater de nei...Makan ... Rart det tar tid dette her da....

eg kjenner godt til slike ting ja......noe drit med den ventingen på alt mulig.

Det er jo fortsatt ei stund igjen til vi har venta de 24 ukene dom står oppgitt som ventetid for ivf i Tromsø, men likevel. Utrolig irriterende å måtte vente to mnd på prøvesvar. Sist jeg snakka med dem så fikk jeg beskjed om at vi ville bli satt på korttidsventeliste når alle prøvesvar var klar. Jaja... Kan ikke gjøre annet enn å vente...

Det er synd at de roter slik med prøvne for dere, bank i bordet så langt har de orden på mine papirer i Porsgrunn.

ååååååhhhh venting er kjeeeedelig!

pokker ta asså.

dumt de roter med prøver......tok bare 1 blodprøve 3 syklusdag tror jeg det var.....hva de sjekka veit jeg ikke, sikkert alt de lurer på..[:)]

De har ikke rota med prøvene våre, det er bare noen prøver som tar veldig lang tid å analysere, noe det ikke var opplyst om i infobrevet vi fikk. Men når jeg tenker etter så blir 2 mnd fra prøvetaking ca 10 mars. Det er da 18 uker siden vi søkte, og i Tromsø er det 24 ukers ventetid på ivf. Det vil si at vi ikke ville vært igang før tidligst i slutten av april uansett, så tror egentlig ikke dette fører til at vi må vente lenger. Var bare så irriterende å ikke få vite at de prøvene tok så lang tid å analysere.

Back
Topp