Arrrg...

x1xTrine6

Gift med forumet
Blir så lei!!!! Alle i omgangskretsen tar etter navnene jeg har på barna mine... Tok det som et kompliment i begynnelsen,men nå begynner jeg å få nok!!! Nå er det ei som skal "ta" Julian sitt navn også... Besteveninna mi som fikk ei datter en mnd etter jeg fikk Adrian,kaldte dattera si for Adriana... Døds forvirrende for ungene.
Jeg eier jo ikke navnene men valgte selv navn som ikke var brukt i min omkrets, men nå blir de jo masseprodusert her. Folk har så jævla dårlig fantasi!!!!! Tar det personlig nå jeg. Vet jeg har veldig vanlige navn,men det finnes tusner av andre fine de i det minste kunne vurdert synes jeg... ALLE navnene "mine" er brukt nå i en eller annen kombinasjon med hverandre. Og alle er folk jeg har kontakt med

ORIGINAL: Bekka84

ja det må være irriternede [:@]

tenkte selv på julian, men ville ikke siden kompisen til sambo si heter julia

Ho som vil bruke Julian heter selv Julie....

syns man skal ta det navnet man bil og syns det er skikkelig dustete og bli sur for sånt så lenge de ikke tar akuratt det navnet du skal ha syns jeg liksom ikke du skal si noe.. hadde noen sagt noe om at mitt navn var for likt hadde jeg bare ledd av dem rett og slett.. som du selv sier du eier ikke navnene eller de eosm likner på dem heller.

ORIGINAL: louis2

syns man skal ta det navnet man bil og syns det er skikkelig dustete og bli sur for sånt så lenge de ikke tar akuratt det navnet du skal ha syns jeg liksom ikke du skal si noe.. hadde noen sagt noe om at mitt navn var for likt hadde jeg bare ledd av dem rett og slett.. som du selv sier du eier ikke navnene eller de eosm likner på dem heller.

Jo jeg blir sur når det blir gjordt med vilje. Synes det er unødvendig

gjort med vilje?? herregud enten får du bruke navnene selv elller slutte og tyte kan jo ikke holde av 100 navn du liker eller som likner på dine barns navn.,. og hvis ikke barna er dumme vil de fint høre forskjell på julie/a og julian når de blir litt eldre..

Hva faen er du så jævla sur for??? Hvis du leser nøye på signaturen min kan du vel se at jeg allerede har døpt ungene mine med de navnene!!!!!!

gjort med vilje?? herregud enten får du bruke navnene selv elller slutte og tyte kan jo ikke holde av 100 navn du liker eller som likner på dine barns navn.,. og hvis ikke barna er dumme vil de fint høre forskjell på julie/a og julian når de blir litt eldre..

men de heter jo ikke det samme som dine adrian adriane er vel ikke samme navnet vel??

Nei,det er ikke samme,jeg vet det... Men blir litt oppgitt,når de sier om et av navnene jeg har på barna at : Det var fint,det skal min også hete. Og når det er noen du har nesten daglig kontakt med er det ganske forvirrende at barna heter nesten det samme. Vet at jeg ikke har noe med det og burde heller tatt det som et kompliment,men når jeg har fem barn,er det unødvendig at alle navnene jeg har blir brukt av de nærmeste rundt meg...

men de heter jo ikke det samme som dine adrian adriane er vel ikke samme navnet vel??

Skjønner deg godt jeg. Svigerinna mi rappa det navnet vi hadde bestemt oss for selv om jeg sa klart og tydelig fra lenge før hun fikk baby at akkurat DET navnet var opptatt. Jeg blei skikkelig skuffa og sint å sa ifra så de har valgt et annet alikevel [;)] Skønner at du reagerer....

Back
Topp