arrrg!!!

LadyOnHeels

Elsker forumet
jeg er så irritert!! noen på mai forumet har "stjelt" brukere fra oss å fått de inn på en face gruppe istedenfor slik at nå er vi ikke mange igjen på forumet.. hva er vitsen med det da?

ser de ikke at det blir helt feil i forhold til hvorfor man har et slikt forum? 

nå prøver jeg å få de tilbake igjen, men går ikke det så flytter jeg over til april forumet! 

uff, måtte bare få det ut før jeg eksplodere helt 

Folk må få være der de vil, føler jeg.

Men å gå aktivt inn for å få de vekk fra ett sted og over på ett annet, DET blir for dumt i mine øyne altså!!!

Lite aktivitet på vårt nye forumm også, fordi de har laga ei FB gruppe som "alle" er på isteden for...

kjjipt..

er ikke så mye bedre på april forumet heller . litt aktivitet er det , men er mest på fb .. kjedelig synes jeg ..  jeg er jo i januar 2011 og de bruker bare fb omtrent , det gidder ikke jeg

jeg skjønner ikke hvorfor de kommer hit for så å gjemme seg på face?! hele vitsen med bv og forumene er jo at man skal kunne snakke med folk i samme situasjon, gi råd, få råd osv.. 

uff, håper bare de tar til fornuften etterhvert   

Det eg ikkje ser er argumentet om at Fb gruppa er meir hemmelig..
så de kan skrive meir intime ting der..

det er ABSOLUTT INGENTING hemmelig med FB! Når skal folk skjønne det da!
*oppgitt*

greit nok av BV forummet er åpent. men vi har no vertfall nick, og alle de falske brukerene som er ute å går viser jo at en trenger ikkje gi riktig personalopplysninger heller...

Hos oss (mars 2012) så sloss me for å halde folk på BV. Og me terper på at det ikkje er lov hele tiden.

Jeg synes og det er kjipt!!! Er greit nok med facebookgruppe, men hovedaktiviteten skal väre her! Tror ikke jeg skifter termingruppe da..

...

....

Skjønner hva du mener/vil frem til, men er jo på en måte slik det er her hos oss også.....
Her inne har vi jo FB gruppe, HF forum OG chatten!! Så har jo dødd veldig ut her inne på bv for vår del, er mange som feks bare er på Fb gruppen..... 

Jeg forstår tankegangen og frustrasjonen din, men det er fort gjort at det skjer. Litt slik som på vårt forum og alle andre steder for den saks skyld. Litt aktivitet på FB og andre sosiale medier er helt greit, men det er jo her alt startet, så det er kjipt hvis alle ditcher BV helt.

Back
Topp