Arrrg

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Hvorfor er jeg alltid sulten på kvelden??

Har lyst på noe hele tiden her,magen romler og romler hele tiden..
Spiste i 1830 tiden og vil egentlig ikke spise mere etter da.Men blir jo så sulten utpå kvelden..

Er det rart jeg ruller snart[:'(][:(]

Det er jo egentlig ikke så rart at du blir sulten, det er jo snart 6 timer siden du spiste sist.. Sånne eksperter på mat sier jo at det er bra å spise hver 3 time, men ikke så store måltid da..

he he... du e ikke den eneste... har akkurat stappa i mæ en halv grandiosa, enda æ e på slankern nu... uff uff!! blodsukkeret ditt e lavere på kvelden så derfor kan d være at du e sulten..

Da hadde jeg gomlet i meg et knekkebrød, masse vann, og kost meg med litt frukt[:)]
Men skjønner hvordan du har det, jeg får noen ganger skikkelig sjokoladesug utover kvelden, men jeg får bare holde det tilbake, om jeg skal klare å forminske meg[;)]

ja det er mange timer siden..Men mange andre klarer å la være å spise etter kl 18-19,så hvorfor skal ikke jeg klare det..

Så nå sitter jeg her med brødskive med ost..[&:]

Det er jo ikke så vanskelig å ikke spise etter kl 19 dersom du legger deg kl 22, må jo se det i forhold til hvor lenge du er våken..=)

ORIGINAL: Manne85

Det er jo ikke så vanskelig å ikke spise etter kl 19 dersom du legger deg kl 22, må jo se det i forhold til hvor lenge du er våken..=)

Ja den dagen jeg klarer å legge meg kl 22 så er jeg syk[:D][:D]

Back
Topp