Arrrg! Må få ut litt damp!!

Løvetann1

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Frøknå har vært våken siden halv ni i mårres med nogen smådupper innimellom. Eg har gått og byssa og prøvd å få na t å sova i sikkert minst 3 tima t sammen på og av si då, mens litlå grine som bare det. Og kæ gjære mannen? Jo. fysta han gjære på måråen e å skru på tven og setta seg ner forran den. Han helle litlå i ca 20 min mens eg lage frokost t oss, og har holdt na ett par gonge udenom når eg har spurt han forde eg måtte på do...

Itte ei stond spør eg om me ska ta oss ein tur ud og gå, han hente då vognå i bilen. Halveis gjennom turen begynne det å regna, litlå grine og maen komme med den geniale kommentaren at "dette va visst ikkje så goe ide" og at han hadde kjent at det drypte når han henta vognå.

Kom tebage t leiligheten, og kem e d vel ikkje som sedde seg ner i sofaen igjen forran tven? og eg går og bysse og blir irritert fordi ongen e øvestimulert siden tven har stått på heile dagen og hu har fått alt for mye syn og hørselsinntrykk i løpet av dagen... (bur i ein leilighet på 50 kvm, så har liksom ingen andre plasse å gjær av meg heller enn i ståvå og jedna på soverommet hvis det blir heilt gale)

Prøvde å forklara maen keffor eg blir irritert når han ikkje tilbyr seg å hjelpa og trur helgene ska fortsetta for han som før me fekk onge, men ann seie ann forstår, for så 2 sek ittepå kommentera noge som går på tv....

ARRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGG!!! Mannfolk!

Off, høres ikkje bra ut i det heile tatt... :( Trur eg hadde klikka... Skal me bytta heim et par daga? Så kan eg kjefte på mannen din, mens du låner mannen min som lar meg sove på sofaen når eg er trøtt så han kan ta alle nattmatingene? :)

Wow! Tja, kanskje mannen din kan gi mannen min nogen gode tips i det minsta! :p Satse på at han min innser itte kvært at livet ikkje komme t å gå heilt i det samma lenger :p

Back
Topp