ARRGH!!

panterinnen

Gift med forumet
Vaskemaskinen funker ikke..
Den stopper etter hovedvask og ingenting skjer... hva pokker er galt med den.. klikker jeg!!

Det er jo skikklig pyton da.....Er jo ikke avhengig av den heller liksom......[:-][:-][:-]

Jo og jeg har sykt mye vask fordi jeg må vaske klærna til 2 andre late mennesker som bor her, og siden dem ikke gjør det så hoper jo bare skittentøyskurvene seg opp(kurvene ja.. 5 stk)
Og typen klikker som vanlig på meg fordi jeg aldri gjør noe riktig... jeg blir så irritert!!
Da får han gjøre det helvetes greiene selv da jævla gubbe!!

ARRGH [:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(]

Akkurat som hos meg....[:-][:-]Det skal liksom være en selvfølge med rene klær i skapet."Hvor er den svarte buksa mi?HVA?????Har du ikkr vasket den??"
Åhhhhhhhh jeg blir så forbanna!!![:@][:@][:@]

Det er lov å bli skikkelig forbanna hvis man blir tatt for gitt på den måten altså[:@][:@]
Du skulle lært dem en slags lekse, slik at de hadde funnet ut hvor godt de egentli har det, hvis du vanligvis vasker klær for dem... så kanskje hadde de satt mer pris på det/deg[:)]

[:D][:D][:D] nok en fordel med ikke ha en mann i hus.

sjekk om noe sitter fat i filter hullet som er nederst på maskinen det samme skjedde på min maskin stoppet etter en stund og var full av vann.. rørleggeren june trådde til og inni der lå det 2 husnøkkler 1 hårnål og 23 kroner så jeg tilga den for det bryderiet med vann på gulvet[:D]

Back
Topp