Arrgh, halsbrann!

Spirevipp

Forelsket i forumet
Noen som har noen gode råd? Har allerede prøvd melk, samarin og bakepulver i vann (!) Noen matvarer jeg bør unngå kanskje? Blir snart gal av denne halsbrannen som kommer snikende hver kveld..

Når jeg gikk med førstemann, var det kun lovehearts som hjalp meg:-) ikke det sunneste, men det hjalp og da ble jeg ved det:-P ;-)

Det finnes noen tyggetabletter på apoteket mot halsbrann og som trygt kan brukes av gravide. Seff husker jeg ikke hva de heter :O

Strever med det samme. Klokka er 02.00 og får ikke sove pga det... :( skal stikke innom apoteket i morgen å høre hva de anbefaler.

Det finnes noen tyggetabletter på apoteket mot halsbrann og som trygt kan brukes av gravide. Seff husker jeg ikke hva de heter :O
Gaviskon anbefalte de til meg på apoteket siden den legger seg som et lokk, så man ikke får disse oppstøtene :) grunnen til at de anbefalte den til gravide var fordi Link tyggisen nøytraliserte magesyren og Gaviskon tyggetabl. La seg som et lokk over (da det var i lukkemekanismen mellom magen og spiserøret problemet brukte å ligge hos gravide) :) de funket, men jeg ble veldig kvalm av de :p

Kjøpte Gaviscon mikstur som man drikker. Det virker fortere en tyggisen. Hun anbefalte det fordi jeg er mye kvalm. Mange som blir kvalme av tabletter/tyggis

Jeg har ikke blitt plaget enda dette svangerskapet, men sverget til novaluzid tabletter fra apoteket i de to forrige. For meg virket det mye bedre en gaviscon, er nok bare å prøve seg frem til hva som funker best for en selv....

Jeg syntes novaluzid smakte skikkelig metall og ble så kvalm! Titralac hjalp ikke mer enn i 1 minutt.... Personlig syntes jeg gaviscon var mye bedre :-) må sikkert bare prøve seg fram, ja!

Back
Topp