Arrg.. Jeg måtte jo! (Cb med ukesindikator)

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Ja ja, jeg VET at man ikke skal stresse med den ukesindikatoren, at det er flere feilkilder osv.. Men jeg falt altså for fristelsen i dag, og tok en ny test. Fredag (4+4) fikk jeg 2-3 uker, og i dag (5+1) fikk jeg også 2-3 uker. [emoji849] Jeg hadde veldig lyst til å se 3+, så jeg innrømmer at det ble en liten nedtur. Det, kombinert med kvalmen som er borte, gjør at jeg har en litt dårlig følelse. Muligens litt paranoia etter MA, men..

Flere som har tatt flere tester? [emoji56]
 
Tok i dag, er 4+3 og fikk 2-3 [emoji4]
Skal ta ny over helgen [emoji4]
 
Jeg tok en test forrige uke da jeg var 5+4. Den viste 2-3. Tok en ny 6+0, og den viste 3+ :)
 
Fikk 1-2 på cbd med ukesindikator 14 dpo, er det vanlig? Noen som vet/har erfaring?
 
Sniker litt fra februar...

Jeg fikk 2-3 på CBD tross hCG måling på 11000 samme dag. Den skal slå ut 3+ på over 2000.
Altså var mine verdier mer enn fem ganger så høye uten at den slo ut.
Dermed ga jeg opp den testen og fikk aldri se 3+

Viktig å ikke gå helt i kjelleren bare fordi en duppedings ikke samarbeider ;)
 
Sniker litt fra februar...

Jeg fikk 2-3 på CBD tross hCG måling på 11000 samme dag. Den skal slå ut 3+ på over 2000.
Altså var mine verdier mer enn fem ganger så høye uten at den slo ut.
Dermed ga jeg opp den testen og fikk aldri se 3+

Viktig å ikke gå helt i kjelleren bare fordi en duppedings ikke samarbeider ;)

Thank you! [emoji7] Jeg har aldri brukt slike tester tidligere, og er nok litt påvirket av forumet. Sist tok jeg én test, og det var det. Men det endte jo i MA, så da føler jeg vel at jeg trenger 3+ som en bekreftelse på at det er stigning. Men jeg er helt enig i at det egentlig er bare dumt[emoji6]
 
Thank you! [emoji7] Jeg har aldri brukt slike tester tidligere, og er nok litt påvirket av forumet. Sist tok jeg én test, og det var det. Men det endte jo i MA, så da føler jeg vel at jeg trenger 3+ som en bekreftelse på at det er stigning. Men jeg er helt enig i at det egentlig er bare dumt[emoji6]

Jeg hadde det på samme måte etter SA... måtte liksom se 3+
Og da den ikke kom fikk jeg hetta og tok blodprøven. Fikk jo sjokk over at hCG kunne være så høy :wideyed:
I ettertid har jeg sett at jeg ikke er alene om å ha opplevd dette. Har funnet mange tilsvarende historier rundt på forumet :)
 
df64eabc2c3da30d3c08f36b5e9498b2.jpg

Jeg ble lettet nå[emoji28][emoji106][emoji7][emoji177]
Håper også dagens blodprøve viser stigning fredag... får svar til uken!
 
Nest siste test i dag viste 2-3 og jeg er 4+2 i dag - når er det bare og ha is i magen til jeg kan ta siste så jeg ser 3+ [emoji85]
3eb0051ed5b044a8c6a80f3b5b95539f.jpg
 
Ja ja, jeg VET at man ikke skal stresse med den ukesindikatoren, at det er flere feilkilder osv.. Men jeg falt altså for fristelsen i dag, og tok en ny test. Fredag (4+4) fikk jeg 2-3 uker, og i dag (5+1) fikk jeg også 2-3 uker. [emoji849] Jeg hadde veldig lyst til å se 3+, så jeg innrømmer at det ble en liten nedtur. Det, kombinert med kvalmen som er borte, gjør at jeg har en litt dårlig følelse. Muligens litt paranoia etter MA, men..

Flere som har tatt flere tester? [emoji56]

Men denne ukesindikatoren - er det ikke bare at den måler hvor mye hcg og tar gjennomsnittet på hvor man burde befinne seg etter hvor mye HCG man har i kroppen? Gjennomsnittet trenger jo ikke stemme for alle? Det er jo veldig variert hvor raskt kroppen produserer HCg?
 
Men denne ukesindikatoren - er det ikke bare at den måler hvor mye hcg og tar gjennomsnittet på hvor man burde befinne seg etter hvor mye HCG man har i kroppen? Gjennomsnittet trenger jo ikke stemme for alle? Det er jo veldig variert hvor raskt kroppen produserer HCg?

Jo, det er sant. Det er bare at når man har fått 2-3, så forventer man å få 3+ etter en stund. Men når jeg hører historier om folk som aldri får 3+, så blir jeg litt skeptisk til å stole for mye på dem. Blir litt unødvendige bekymringer. [emoji6] Men når det er sagt; jeg blir nok å svi av den siste testen over helga. [emoji28]
 
Jo, det er sant. Det er bare at når man har fått 2-3, så forventer man å få 3+ etter en stund. Men når jeg hører historier om folk som aldri får 3+, så blir jeg litt skeptisk til å stole for mye på dem. Blir litt unødvendige bekymringer. [emoji6] Men når det er sagt; jeg blir nok å svi av den siste testen over helga. [emoji28]

Ah, jeg skjønner - for åse økningen ja :) Alt er nok bra, skal du se :)
 
Back
Topp