Arrg, den magen!!

*En rosa og en blå*

Glad i forumet
Skal jo ikke ha mage ennå!! [>:] Er bare 11 uker på vei, og har allerede fått godt synlig mage. Forrige sv.skap fikk jeg ikke synlig mage før ut i uke 15-16. Og ikke føler jeg det er gravidmage ennå, foreløpig føler jeg meg bare pløsete... Usj! Skulle ikke komme så tidlig, er jo fortsatt mange som ikke vet det, så jeg må jo gå og gjemme magen min slik det er nå... Hehe, og jeg som skal begynne i ny jobb om en mnd eller to og håpte jeg skulle slippe å begynne med stor mage!! [8D]
Flere som plutselig har måttet skiftet kles-stil? [;)]

Jeg har begynt med mammabukser for ca 2 uker siden jeg, da strammet det så fælt og var dødens ubehagelig og ha på seg de vanlige buksene mine

En eventuelt babymage er dessverre godt skjult av hengebuken fra forrige svangerskap [:'(]

jeg stod nettopp og tenkte etter lunsj i dag - OI!

om morgenen er det ikke så mye, men øker utover dagen [8D] og jeg fikk mage seeeeeeeeeeeeeeent forrige svangerskap. Kunne sikkert holdt det skjult til uke 20 om jeg ville... tror jeg skal slite hardt med å evt. gjøre det denne gangen.

Klesstil skiftet jeg for 4 uker siden - den ene var at jeg følte buksene allerede klemte ubehagelig over magen - det andre var at jeg har HELT flat mage til vanlig, og jeg synes ganske fort magen gikk litt utover... selv om det ikke var mye, (kanskje normalt på mange jenter) så var det nok til at jeg var redd for at det skulle synes, så siden har det gått i vide tunikaer.. [8D]

jeg har en ekstrem mage synes jeg.. Skulle tro det var 10 inni der [8|] Skikkelig stor gravismage allerede nå- enda livmora ikke er noe spesielt oppe engang[&:] Hakke sjangs til å holde den inn eller noe... Og så har jeg et godt lag spekk oppå der da som ikke akkurat bedrer situasjonen [:D][:-]

Har liten eller ingen mage om dagen men om kvelden buler den ut skikkelig da ser det ut som eg er 5- 6 mnd på vei [&:] men har lagt om kles stilen litt ,men mest pga at eg syns noen klær blir for stramme og eg arbeider døgn så om dagen er det null prob men når kvelden kjem er eg stor, så tunika og tights er veldig inn her for tida[:)]

er tretten uker på vei no, og magen har vært i veien for meg siden uke 10-11..
får ikke sove når jeg ligger i side/mageleie lengre er bare ubehagelig.

her går det i vide gensere og tunikaer......ser det kjempegodt på magen, må nok si det tidligere denne gangen pga magen[8|]

Godt å se at jeg ikke er alene! Føler meg gedigen allerede!! Fikk heller ikke mage før rundt uke 15-16 sist, ingen kunne se noe før det! Nå tror folk at jeg har begynt å legge på meg, for jeg ser egentlig mer lubben enn gravid ut!! aarrrhhhgg!!!

ORIGINAL: Tljohan

Godt å se at jeg ikke er alene! Føler meg gedigen allerede!! Fikk heller ikke mage før rundt uke 15-16 sist, ingen kunne se noe før det! Nå tror folk at jeg har begynt å legge på meg, for jeg ser egentlig mer lubben enn gravid ut!! aarrrhhhgg!!!

Må si det er en god grunn til at jeg er veldig glad for at jeg skal på ferie i 3 uker nå, for da kan det være jeg ikke ser feit ut lenger når jeg kommer tilbake.. på den andre siden har jeg ikke store håpet siden jeg fikk mage så sent sist gang..

Det kjipe er dog at jeg skal på landstreff med jobben den 20.august og da er jeg 14 uker på vei, og jeg har ikke lyst å gå offentlig med det enda da! Men er redd jeg nesten må....

Back
Topp