Arr?

lilleluring

Andre møte med forumet
Noen som har hatt kikkhullsoperasjon og vært gravid etter det?
Jeg fjernet galleblæren for snart 7 år siden, og har 4 søte små "minner" på magen..
Er så spent på hvordan de reagerer på at magen vokser nå!
Kan tenke meg det blir noen søte små striper og et kost minne fra dette svangerskapet :)
 
Jeg har også fjernet galleblæra, men ikke vært gravid etterpå. (jeg har bare ett arr...)
Satser på at det går veldig bra! Jeg er litt nervøs for navlen, for den har ikke vært helt seg selv etter inngrepet...
 
jeg har også fjærnet galleblæren, med kikkhul, å er veldig spent her også, men tror nåkk dem vil komme fram ja, ser det allerede inni navlen at dem stinga er ganske synlig:)
hehe
arr å strekkmerke fra min første fødsel, bli fint i syden:) ehehh
 


Frøken Muffin skrev:
Jeg har også fjernet galleblæra, men ikke vært gravid etterpå. (jeg har bare ett arr...)
Satser på at det går veldig bra! Jeg er litt nervøs for navlen, for den har ikke vært helt seg selv etter inngrepet...



hva føler du ikke er bra me navlen etter ingrepe?? jeg  strever veldi me navlen etter angrepe, sorry ekkle detaljer, men må drive å vaske den me q tips for det er som ei lite lomme der inne som jær at den ikke er heilt bra. . .  det e kvalmt lukta jo FAAAEN, å jeg er hysterisk mot lukt så vasker og styrer hverdag. . noe ganger bedre en andre. ,.
 


lulan skrev:


Frøken Muffin skrev:
Jeg har også fjernet galleblæra, men ikke vært gravid etterpå. (jeg har bare ett arr...)
Satser på at det går veldig bra! Jeg er litt nervøs for navlen, for den har ikke vært helt seg selv etter inngrepet...



hva føler du ikke er bra me navlen etter ingrepe?? jeg  strever veldi me navlen etter angrepe, sorry ekkle detaljer, men må drive å vaske den me q tips for det er som ei lite lomme der inne som jær at den ikke er heilt bra. . .  det e kvalmt lukta jo FAAAEN, å jeg er hysterisk mot lukt så vasker og styrer hverdag. . noe ganger bedre en andre. ,.

Jeg har fått mye oppsamling av puss ved navlen. Også er navlen så rar i formen, før var det bare et "hull" nå er det en slags klump/lomme der, men ser det har blitt bittelitt bedre nå.
Her holder det heldigvis å bare dusje navlen.
 
Jeg fjernet den i Mai i fjord har et arr som syns resten er ok... Men plages veldig med smerter i magen fremdeles. :-/
 
Jeg har hatt en rekke mageoperasjoner. på det værste hadde jeg 18 "kikkhullsarr"..
Men fikk fjerna en del av de når jeg hadde en stoor bukplastikk.
Alt dette var før jeg fikk barn, og kan ikke si at arrene ble noe serlig anderledes under graviditeten.

Var litt engstelig for det ene lange arret mitt fra brystene og ned til skammbenet, men det så helt greit ut hele veien, men så fikk jeg ikke så stor mage heller da...

 
Back
Topp