Arr etter ks

MissWannabeGoodGirl

Elsker forumet
Jeg tok ks med småen,men i tillegg har jeg ett arr som starter 2cm over navlen og går hele veien ned til ks som jg fikk pga komplikasjoner ved fødsel. Hvordan kommer dette til å se ut neste gang jeg blir gravid? strekker arr seg veldig? [>:][8|]

ingen...?

Har ikke vært gravid igjen etter mitt ks men dytter for deg[:)]

takk[:)]

ORIGINAL: Løveunge05

Mitt arr er ikke verre etter denne graviditeten.

Det første strekkmerket jeg fikk med første går rett gjennom et arr etter fjerning av føflekk litt ved siden av navelen.

Vet ikke hvordan det blir for deg, men ks arret er det ingenting å si noe på ihvertfall [:)]

Okei. nei,er ikke bekymret for ks arret! [:)] bare det andre,det er så stort å fælt fra før av liksom[:(] får håpe det strekker seg minimalt.

ORIGINAL: Tammis

DEt blir ikke akkurat pent. Og om du skal ha KS igjen, så snitter de samme veien, bare noen cm ved siden av. Det gjorde de på meg, så nå har jeg to ujevne skrukkete "fine" arr på magen..

Okei! ja,må ha ks neste gang.vil ikke ha den samme opplevelsen som sist iallefall! takk for svar![:)]

DEt blir ikke akkurat pent. Og om du skal ha KS igjen, så snitter de samme veien, bare noen cm ved siden av. Det gjorde de på meg, så nå har jeg to ujevne skrukkete "fine" arr på magen..

Gjør de?
Jeg skal muligens ha planlagt ks om jeg blir gravid igjen en gang, men noen sa til meg at de snitter i samme arr... [&:] Synes det hørtes helt skrekkelig ut!

ORIGINAL: Imogene

Gjør de?
Jeg skal muligens ha planlagt ks om jeg blir gravid igjen en gang, men noen sa til meg at de snitter i samme arr... [&:] Synes det hørtes helt skrekkelig ut!

Det sa han som tok mitt ks også! men man vet jo aldri! Stoler ikke helt på disse legene jeg!

ORIGINAL: 160306

ORIGINAL: Imogene

Gjør de?

Det sa han som tok mitt ks også! men man vet jo aldri! Stoler ikke helt på disse legene jeg!

De sa til meg at de snittet i det samme arret, og det trodde jeg på helt til jeg skiftet på såret mitt... [:@]

særiøst!? da hadde jeg blitt skikkelig sinna[:@] stoler bare på 1 lege og d e han som redda livet mitt!

Eg har hatt 2 ks, hos meg snitta dei i da gamla arret då [8|]

Back
Topp