Armringer/badering og drukning

Ja her er det både med og uten armringer. Greit å få kjenne på det uten den falske tryggheten.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Vi bruker ikke!

Ja, han brukte sjelden armringer ol fordi han ikke ville det. Jeg var med ham hele tiden i og utenfor vannet. Dermed ikke noe problem.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her det med både med og uten armringer. De vet de ikke kan svømme skikkelig, og hoppe aldri uti uten armringer dersom vi ikke tar imot eller de vet at det er grunt nok til at de når botnen.

Her har hun alltid brukt armringer de senere årene, bortsett fra nå når hun har begynt på svømmekurs. Men hun har hele veien vært veldig klar over at hun ikke kan svømme uten.

Bruker ikke. Brukte i Syden da vi hadde tre små i tilfelle.

<3 4 skjønne små på fem år <3

Har aldri brukt noen form for "flytehjelp". Jeg er babysvømmingsinstruktør og min sønn har gått siden han var 4-5 mndr. For meg er det kun falsk trygghet

Bruker ikke, vi og har gått på baby og småbarnssvømming faktisk blitt anbefalt og ikke bruke det...

Ser mange sier det er falsk trygghet, men for meg er det bare en leke i vannet, ikke brukt som noe sikkerhetstiltak...
Jeg tenker at man fint kan bruke det som leke. Men at barna også får kjenne hvordan det er uten

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp