Armbånd mot kvalme.

Sniker fra prøvere. Sliter mye med kvalme i perioder og prøvde sånne, syntes ikke at de funket. For det første så var de vonde å ha på, og de klødde noe voldsomt over tid[emoji53] og når det i tillegg ikke hjalp på kvalmen så var jeg jo like langt. Fikk best effekt av fruktsalt fra helsekost/apotek [emoji14]

Okei. Har kjøpt i dag , så får nå prøve de :) prøve alt eg kan [emoji14] synes det e så slitsomt på jobb med denne kvalmen heila tiå.

Jeg brukte de mye sist men gikk også til akupentur og hun viste meg akuratt hvor de skulle være, jeg syns det var vanskelig å finne rett punkt selv ;)

Dei hjalp meg veldig[emoji4] kvalmen kom kjapt tilbake når eg tok dei av. Trur det er viktig at man setter dei riktig på, som tegninga på bruksanvisninga viser[emoji4]
Håper det vil hjelpe deg[emoji4]

Okei. Har kjøpt i dag , så får nå prøve de :) prøve alt eg kan [emoji14] synes det e så slitsomt på jobb med denne kvalmen heila tiå.

Kan hende de hjelper deg da [emoji846] enig, sleit skikkelig forrige gang. Blei sykemeldt i 3 uker samt tok Postafen som hjalp veldig!!

Prøvde sist, ble bare mer kvalm av de, syns de strammet for mye og ble kvalm av presset mot blodårene[emoji22]

Snakket med venninnen min om det idag faktisk, hun sa jeg måtte prøve det.. blir å kjøpe og prøve imorgen.. er villig til å prøve det meste! Den kvalmen er helt grusom!! :sour:

Følte det funka. Men la om hva jeg spiste i tillegg. Så jeg vet ikke om det funka eller at det bare var mentalt hehe :-)

Funker for meg, er fortsatt uggen, men har ikke kastet opp på over to døgn. De er skrekkelig ubehagelige på, stramme og klør litt, men alt er bedre enn kvalmen for min del [emoji5]️

Back
Topp