Ariel

Lovee

Elsker forumet
Hvordan har de første dagene tilbake på jobb vært??
Uff - jeg gruer meg sånn til mandag [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][&o]

Stakkars deg, da! Det er ikke noe å grue seg til, kjære deg. Du kommer nok fort inn i en rutine, og så kan dere NYYYTE kvalitetstid med snuppa på ettermiddagene og i helgene. Ukene bare flyr forbi, og snart er det vår igjen, og ferie... [:D][:D]
Skjønner at du gruer deg, men jeg lover at det går SÅ fint. Du kommer til å trives med å kunne ha ''voksen-tid'' på jobb, samtidig som du får tid til å savne Amanda om dagene og glede deg deg til å være med henne om ettermiddagen. [:D]

ORIGINAL: Delirious

Stakkars deg, da! Det er ikke noe å grue seg til, kjære deg. Du kommer nok fort inn i en rutine, og så kan dere NYYYTE kvalitetstid med snuppa på ettermiddagene og i helgene. Ukene bare flyr forbi, og snart er det vår igjen, og ferie... [:D][:D]
Skjønner at du gruer deg, men jeg lover at det går SÅ fint. Du kommer til å trives med å kunne ha ''voksen-tid'' på jobb, samtidig som du får tid til å savne Amanda om dagene og glede deg deg til å være med henne om ettermiddagen. [:D]

Takk - så snill du er! Godt med litt oppmuntring [:)] Får sånne små øyeblikk der jeg gleder meg også, men jeg kunne ønske jeg hadde noen måneder til på meg..

Lurer fremdeles på hvordan det har gått med deg Ariel!! Dytt [:D]

Hei hei! Da har egentlig gått veldig fint [:)]  Første dagen på jobb var heldigvis ganske rolig me få barn..
Litt greit å¨få ein rolig start! Var litt småting eg eg hadde glømt men som eg kom fort inni ;)
Og etter et par timer på jobb følte eg nesten ikkje at eg har vert vekke i 1år fra jobb[:-] rart!

Gjekk faktisk veldig fint å vera vekke fra Tobias! Eg veit at da går fint her heima, so bekymre meg ikkje nåke for da ;) men savna han selvfølgelig og gleda meg veldig til å komma heim =D Blei møtt me et stort glis når eg kom heim ;)
Men etter andre dagen på jobb var eg fullstendig UTSLITT og dødstrøtt når eg kom heim! Rett etter at Tobias var lagt, kolapsa eg på senga og søvna som ein stein[8D] Hadde ingen som helst energi igjen i kroppen,hehe!
Håpa da ikkje alltid blir sonn ;) Har jo ikkje orka å vera her inne ein gang , og har ikkje vert på facebook siden tirsdag! Haha!

Skjønne godt at du grue deg, men da kjem nok til å gå so fint atte! Da kjipaste synst eg e å stå so tidlig opp og tanken på maaaange timer på jobb, men går jo greit når man først har komt seg dertil!

Ka e da du grue deg mest til egentlig?vera vekke fra Amanda? Da trur eg skal gå fint! :)
Synst egentlig da var litt godt å vera litt vekke fra han og kunne savna han! Tenk kor deilig da blir å komma heim[:D][;)]
Og rutinene på jobb kjem du nok fort inn i igjen! :)))

Masse lykke til på jobb imåro! [:)]

Så kjekt å høre at det har gått fint, Ariel! [:D]
Håper du snart blir vant til tempoet, så du ikke er så sliten.

Det beste med å begynne å jobbe igjen, er å kunne savne ungene og glede seg til å komme hjem! Visst er det litt kjipt å være så mye vekke fra de, men jeg syns tiden jeg får med dem blir enda bedre når jeg vet at den er begrenset.

Så godt å høre det gikk så fint! [:D] Kan tenke meg du var sliten ja. Får håpe det går seg til [:)]

Det jeg gruer meg til er som du skriver å være så sliten etter jobb med alt som skal gjøres hjemme itillegg.. Christoffer går jo 3 dager på skolen etter jobb så ser for meg at det meste faller på meg (bombe). Pluss jeg må jo gjøre en del jobb hjemme på kvelden. Har ikke lyst å savne Amanda jeg [&o]
Selve jobben gruer jeg meg ikke til å komme tilbake til - skal bli deilig å se "alle mine andre barn" hver dag! Og gode kollegaer. Det jeg ikke liker med jobben min er at jeg føler tiden går så sakte.. spesiellt når vi er ute så mange timer.. [:'(]

. Det jeg ikke liker med jobben min er at jeg føler tiden går så sakte.. spesiellt når vi er ute så mange timer..

Veit akkurat ka du meine! E so drit når tida går so utrulig sakte på jobb enkelte dager[X(] Og blir ikkje akuratt bedre av at eg går å ser på klokko heile tida ;)
grue meg sonn til tirsdag. Då skal vi på kurs rett etter jobb, og da vare til halv 9, so eg får ikkje vert me Tobias i da heile tatt den dagen[&o] Og der var den dagen gått liksom!

Off, kjipt visst du har jobb som skal gjerast på kvelden, og han som går på skulen 3dager i veko i tillegg!
Ikkje so mykkje man får gjort då! Håpa da går seg til :)
Da meste av husarbeid og sonn har eg funnet ut at eg nesten bere får ta i helgene..orka jo ikkje når eg kjem heim,hehe :P

Håpa da blir bedre enn forventa for deg å begynna i jobb igjen [:)] Du må oppdatera oss :)

Back
Topp