Ariel vs. Omo...

*Labambie

Forumet er livet
På tv nå går en reklame som sier at de har testet at Omo er så mye bedre enn Ariel. På Svensk og Dansk tv går det reklame om at Ariel er best i test.
Da er det lett mener jeg.... [8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Flaks for meg at jeg bruker Blenda sensitive, da! [:D]

[:D] (og Neutral)

Den norske reklamen gjør at jeg får lyst å kjøpe Ariel heller. Hater sånne "svertereklamer". Føles jo nesten som en amerikansk valgkampanje[8D]

driver begge å "krangler" med hverandre så er nok begge dårlige vaske pulver.. de har tatt opp kampen for å skjule sin egen udyktighet...[:D]

Jeg har testet begge, heia OMO[:D]
Og Blenda Sensetive..[8D]

Bruker kun Neutral her[:)]

ariel bruker vi, og blenda. Liker veldig godt ariel, lukter kjempegodt!

Jeg har alltid alltid brukt Omo. Men sambo får tak i billig Ariel på jobben, så nå bruker vi det. Og jeg synes at klærne blir mye reinere enn med Omo, særlig det hvite. Aldri opplevd klumper. 

Nei, her går det i Neutral - parfymefritt - Ja, takk!!

Her bruker vi begge deler...slipper skyldemiddel om vi bruker ariel..mmm smells good[:D]

Bruker ariel for har en forkjærlighet for den lille havfruen. Hahaha(værste er at det er sant)

Det jeg synes er merkelig er at ariel er billigere enn omo i norge men dyrere enn omo i danmark. i hvertfall de store boksene på bilka

Omo vasker renest her i hus hvertfall!!
Og lukter best[8D]

ORIGINAL: MalinDalin

Bruker ariel for har en forkjærlighet for den lille havfruen. Hahaha(værste er at det er sant)

(HAHAHAHAHAHAHAA!!!!! du høres ut som meg selv!)

Back
Topp