Ariel (jentenavn)

Linda31

Forumet er livet
Var ikke det et litt søtt jentenavn? [:)] Nei, er ikke gravid.. Bare dukket plutselig opp i hodet mitt [8D]

Vi har en gutt som heter det på november, så det er litt rart for meg... Men vet at mange bruker det som jentenavn også. Og da tenker jeg på den lille havfruen[:D]

ORIGINAL: ~NightWish~

den lille havfruen [:D]
Ja, jeg vet, men likte det jeg [:)]

Jo det er søtt...navnet passer til martha og aris baby [:D]

ariel er utrolig fint ja.. littt utenom det vanlige.. begynte å bli litt i stuss jeg nå.. for syntes det navnet var kjæmpe fint nå når du sa det[8D]

Hadde ikke villet ha det til en gutt nei [:'(] Og det er ikke stygt ment til du som har det altså..

ORIGINAL: ~NightWish~

den lille havfruen [:D]

min søster sin beibis skal hete d..[:)] hun har termin i juli..[:)] personlig tenker jeg på den lille havfruen når jeg hører navnet..[8D][:D]

ORIGINAL: helenus

ariel er utrolig fint ja.. littt utenom det vanlige.. begynte å bli litt i stuss jeg nå.. for syntes det navnet var kjæmpe fint nå når du sa det[8D]
Hehe.. Fikk du noe mer å tenke på [;)][:D]

når man sier det flere å flere ganger blir det mer å mer fint[:D]

Kjenner en gutt som heter det,så jeg er vant med det som guttenavn og synes det er fint.

vet du ka mariell kom inn å sa da, at visst man var rund i fjeset og ble stor veldig fort så kunne det være tvillinger.. [8D]

joda,kjempe søtt,vi vurderte det når jeg gikk gravid,no sist,helt til vi flytta i nytt hus og nabojenten her het Ariel[;)]

Back
Topp