ariada88

Trillemor82

Forumet er livet
har du en genuin hageintr???? [:)] skulle ønske jeg hadde ditt engasjement for hager.. trenger tips til vår nemlig..[&:]den er sånn naturtomt.. nedgrodd og i mine øyner helt håpløs[&:]

ahhh hagetråd!!
Noen som har et genialt tips mot mose på plen.. eller plen i mosen som vi har! Vet at Olive hadde noen prosjekter for en tid tilbake...

ORIGINAL: Actrine

ahhh hagetråd!!
Noen som har et genialt tips mot mose på plen.. eller plen i mosen som vi har! Vet at Olive hadde noen prosjekter for en tid tilbake...

Vi har fått grøn plen ved å passe den pent. Slå gresset ofte hjelper veldig. Vi slår så ofte at det ikke er så voldsomt med gress, så vi samler ikke opp men lar det ligge. Så i den heftigste vekstsesong slår vi (jeg) plen nesten hver 5. dag.

Men mose i plenen er veldig mykt og godt å gå på....

Og så snakket du om plenekrutt. Men her ikke prøvd det da det vist er et lokalt produkt.

Er ganske hage-interessert ja [:)]
Måtte legge inn vann og kloakk i det huset vi kjøpte for snart 3 år siden, så da ble alt gravd opp, så har et blankt lerrert å jobbe med [:)]

Men det tar tid å lære ting gitt, så har ikke kommet sp langt enda.. [:)] Men dette blir 3 sommeren jeg skal prøve meg, så begynner å bli bra. Planta endel løk i hlst, spent på om det titter opp noe snart [:)]

natur-tomt ja.. det er vår veldig også.. hehe. har planer om å bygge ut terrasen, så har ikke sådd gress over alt enda.. der har vi fått en nydelig hekk med tistler.. :P

Hvordan hage vil du ha da? En med mye eller lite jobb? [:)]

Back
Topp