Ariada88

*JLmamma*

Flørter med forumet
Hvordan går det med deg? [:)] Ser du har kommet over ei uke lenger dette sv.skapet, kanskje han klarer å vente til termin?[:)]

Det lurte jeg også på!!!
Håper det går bra med dere!

Er nå uke 34 + 2 (tickeren viser litt feil), og alt virker rolig enn så lenge! [:D]
Har fått lov til å røre mer på meg, uten at det har skjedd noe, så jeg hååååper han venter nå.

På sist kontroll, på mandag, hadde livmorhalsen blitt lengre, og var nå 25mm [:)] Og han hadde gått fra -17% vekstavvik til -16% [:)]

Men nå er jeg såpass langt at det er på en måte "greit" om han kommer, så er ikke så stressa og bekymra lengre [:)] Bare venter og gleder meg nå. Storesøster er veeeeldig klar for at han skal komme snart.. Hehe

Det er så bra at du har kommet så langt altså - hver eneste dag i magen er en bonus som man bare får glede seg over - forhåpentligvis holder han seg der i noen uker til, men som du sier er det ingen krise om han kommer nå. 

Så bra da[:D] Du får bare slappe av og nyte siste del av svangerskapet, blir spennende å følge med her fremover[:)] Du har sladrevenn som informerer oss ja?

Har sladrevenn ja [:)] Hu har beskjed om å si ifra både her og på april 2010 forumet [:)]

Har hatt masse kynnere i dag, men klart å være rolig for det, har merka det ikke har vært noe regelmessig. Nå er alt på plass untatt barnesetet, så er godt det også [:)] Og siden jeg kan røre mer på meg så blir det ikke så ensformig lengre, så klarer å kose meg mer nå[:)]

Se her ja!! Kjekt at livmorhalsen kan bli lengre også!!

Back
Topp