Argumenter

~~KASI~~

Glad i forumet
Husker når eg var liten og mamma ble sinna for at eg maste og sa eg måtte slutte og krangle..

da var argumentet: EG KRANGLER IKKJE, EG DISKUTERER!!!!

Flere som har noen gode, godt brukte argumenter??? som ikkje alltid slår ann nødvendigvis [;)]

Standar argumentet var vel  "....men alle andre får\har jo....."
Om det slo an hver gang, neppe men det var et mye brukt argument[;)]

"det var ikke jeeeeg som gjordet det"

var som oftest meg som gjorde det...hehe

hater denne: NÅ HAR DU SAKT A SÅ DA FÅR DU SI B [:)]

men har kansje brukt den litt på dei som har brukt den på meg

Det vasje meg, det hva .....
Den tok Oliver i dag, og skyldte på Jamie[&:][;)]

ORIGINAL: Liz =)

ORIGINAL: ~~KASI~~

hater denne: NÅ HAR DU SAKT A SÅ DA FÅR DU SI B [:)]

men har kansje brukt den litt på dei som har brukt den på meg

Den kan være UTROLIG irriterende noen ganger.. hehe..

I KNOW!!!

En handling har alltid en konsekvens sier sambo til junior.

mamma brukte å si: det hjelper ikke hva andre får lov til, med meg får du IKKE lov!!![>:][:D] Hun sa det ofte, så det gled tydeligvis ikke inn.[8D][:D]

Når jeg var lita var jeg høyt og lavt og maurer i rompa...stakkars mamma var alene med meg, og det var ikke alltid like lett [;)] Hun brukte denne setningen OFTE(!!): "Janne, nå er det siste gang!!!" En dag når hu hadde sagt det for 1001 gang hadde jeg bare sett på henne og sagt:"Mamma, når er egentlig siste gang??" Har en følelse av at dette kan skje meg etterhvert også..hehe[;)]

Har en annen episode også fra jeg var lita. Mamma og pappa skilte seg når jeg var 1 år, og pappa har alltid hatt hunder. Mamma og jeg bodde i borettslag, og der var det ikke lov å ha dyr..det hadde mamma fortalt etter at jeg hadde mast om kjæledyr x-antall ganger. Så en dag hadde jeg ei venninne på besøk, og vi satt på rommet mitt og lekte. Mamma holdt på utpå kjøkkenet. Plutselig spør venninna mi meg: "Janne, hvorfor bor ikke pappa'n din her?" Mamma ble FRYKTELIG nysgjerrig på hva jeg kom til å svare så hun lyttet etter...så hørte hun meg bare sukke oppgitt over venninna mi og sa: "Ååh..æ'kke lov å ha bikkjer i boligbyggelag da vøttø!" [8D]

ORIGINAL: JanneJenta78

Når jeg var lita var jeg høyt og lavt og maurer i rompa...stakkars mamma var alene med meg, og det var ikke alltid like lett [;)] Hun brukte denne setningen OFTE(!!): "Janne, nå er det siste gang!!!" En dag når hu hadde sagt det for 1001 gang hadde jeg bare sett på henne og sagt:"Mamma, når er egentlig siste gang??" Har en følelse av at dette kan skje meg etterhvert også..hehe[;)]

Har en annen episode også fra jeg var lita. Mamma og pappa skilte seg når jeg var 1 år, og pappa har alltid hatt hunder. Mamma og jeg bodde i borettslag, og der var det ikke lov å ha dyr..det hadde mamma fortalt etter at jeg hadde mast om kjæledyr x-antall ganger. Så en dag hadde jeg ei venninne på besøk, og vi satt på rommet mitt og lekte. Mamma holdt på utpå kjøkkenet. Plutselig spør venninna mi meg: "Janne, hvorfor bor ikke pappa'n din her?" Mamma ble FRYKTELIG nysgjerrig på hva jeg kom til å svare så hun lyttet etter...så hørte hun meg bare sukke oppgitt over venninna mi og sa: "Ååh..æ'kke lov å ha bikkjer i boligbyggelag da vøttø!" [8D]

hehe så bra!!! Alt unger kan få ut av seg.

Back
Topp