Argh!!!!

Camilla81

Forelsket i forumet
Det vil ikke slutte å snø!!! Føler jeg må gjøre alt!!! Eneste sambo tenker på er å sove!!! Klikker snart for meg!!! Av og til lurer jeg virkelig på om han er klar for å få noe barn!!!!
Han er 35 år.. og kasnkje ikke den letteste å venne til ting... Vi har våre opp og nedturer, men når jeg går her høygravid så forventer jeg at han skal hjelpe meg!!! Kommer snart med ei kald bøtte vann og skyller over han hvis han ikke begynner å se på ting litt anderledes her!!! [:'(][&:][:@][:'(][:'(][:@]
Dagens klage fra sure og hormonelle meg!!!![:'(]

Bruk litt kvinnelist og spill på samvittigheten hans [;)] Er han 35, så bør han være voksen nok til å hjelpe til [;)]

kan vel hende naboen din får nok snart også (hvis du har nabo da[:)]) går inn og heller en kald bøtte vann over han for din skyld! herregud du er jo høygravid jo!![:@][:@] må jo se litt rart ut at du gjør alt..... men han blir kanskje ikke flau over sånt???

du får ta deg en skikkelig prat med han, for når babyen kommer vil du trenge hjelpen hans.
Jeg hadde blitt sint om sambo bare ville ligge å sove når jeg er høygravid... Det er ikke som at
snøen forsvinner av seg selv.. Kakk han i hodet om ikke noe annet hjelper[8D][;)]

hva med å la det ligge.... Ikke gjøre det. Vet det er enklere sagt en gjort siden vi damer ikke klarer å la ting ligge.
Men hvis han sr at det hoper seg opp så kan det jo hende han tar sakene i egne hender...

Jeg har begynt å gi f...! Hvis han bare skal ligge på sofaen fordi han er trøtt og sliten, går jeg og legger meg i senga. Så lenge jeg har rene klær til meg selv og er mett i magen orker jeg ikke å tenke på han i tillegg. Tror vi damer rett og slett må gi mer f... Hvis mannfolka vil ha det strøkent hjemme må de bidra litt de også.

Han har gjort litt i dag, men enda ikke måka snø... Han sto opp kl 11... Dro for å undertegne noen papirer(helt greit) Han har tross alt laga middag og satt inni oppvaskmaskina.. men han har enda ikke måka snø.... Og han dro på trening for ikke lenge sida.. og blir vel borte i et par timer....Jeg har også sagt ifra at jeg gjerne ønsker at han rydder uti bua... sånn at vi kan få plass til barnevogn der... Men det virker ikke som han ser løsningen i noe... Han har ikke sjangs til å planlegge.... !!! Han er helt rådvill og vet ikke hvor han skal gjøre av ting...
Det er nesten så jeg har lyst til å starte på den bua alene.. men jeg klarer bare ikke..altfor vondt i rygg og bekken til det desvere.. Skikkelig masse rot der inne.. og ikke system i det hele tatt!!! Og den bua irriterer meg noe vanvittig!!!! Jeg hadde nok max brukt 2 timer på den for å få system!! Alt er på en måte bare pakka midt inni bua... Det er masse hyller der.. men de blir ikke brukt til noe fornuftig....
Jeg føler meg skikkelig sur i dag... Men jeg mener jeg har lov å være det ... litt i alle fall... [:(]

Vet det går over etter hvert.. men jeg er så redd for at det er slik ting blir etter at lille jenta vår kommer til verden.. Jeg er ikke en verdensmester som kan gjøre alt på samme tid...

Bare så det er sagt... SÅ har jeg gitt f... i alt i dag... Ikke gjort noen ting.. Har ikke orka å masa på han engang... Han sier jeg må si ifra om jeg trenger hjelp..Men jeg gidder ikke spørre om ting når jeg ikke får hjelp uansett!!...

Blir mye klaging her.. men ... det var i alle fall en liten oppdatering for dere som ville vite det .. Og jeg føler at jeg blir litt mer letta om jeg får skrevet det ned på et vis.....

Back
Topp